söndag 29 juli 2012

rest after dinner


our diningroom

Kikar in en snabbis och säger hej till er!

Solen skiner på oss i dag, då är det bäst att passa på att vara ute och njuta!



Har nyligen tagit bort en stor möbel ur vårt matrum. Den behövdes inte längre nu när jag sålt bort en massa på vår loppis.
Rummet kändes genast mycket luftigare och nu har skinnfåtöljen istället tagit en plats där i hörnet.

Nu kan våra mätta middagsgäster slå sig ner och njuta en stund efter middagen...

.......................

My leather armchair have now moved in to our diningroom. Nice for our guests to have a rest after dinner...

Today it's sunny again, and I will spend the day in our garden.

have - a - wonderful - day - whereever - you  - are

Susanne


14 kommentarer:

Lina sa...

Fin fåtölj! Stora möbler tillhör inte favoriterna hos mig. Men det gör däremot ert golv. Så fint så fint så fint!

Anci sa...

Du har ett fint hem. Punkt slut :)

Kram
Anci

agnetha.home sa...

Hi, Susanne I feel really peacefull when I look at your photos :) It' nice to could visit you and your home, via bog of course :)) It's very inspiring.
Hugs from Poland
agnieszka n.

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ursnyggt ...och där hade jag absolut suttit efter en middag ...har förmågan att alltid äta för mycket ...*ler

Kram

Pernilla på Piazzan

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men, vilken fin fåtölj! Jag har faktiskt haft en liknande men tyvärr fick vi lov att kasta den till slut då den var så trasig. När jag ser din fina, ångrar jag mig....SUCK!

Kram
Petronella

Anette sa...

Hej Susanne,
jag ska hälsa på min svärmor som bor i Avesta nu i veckan och jag skulle så gärna vilja gå på en av dina loppisar!

Jag läste någonstans att du har loppisar på onsdagar och lördagar. Min undran är om du har någon loppis nu på onsdag 1 aug?

Skulle bli superglad om du svarade på denna lilla förfrågan:)

Mvh
Anette

me and alice sa...

Hej Anette!
Vi har sista loppisen på onsdag!
Du är hjärtligt välkommen!!!
kram Susanne

me and alice sa...

Hej Anette!
Vi har sista loppisen på onsdag!
Du är hjärtligt välkommen!!!
kram Susanne

me and alice sa...

Hej Anette!
Vi har sista loppisen på onsdag!
Du är hjärtligt välkommen!!!
kram Susanne

Anonym sa...

Perfekt! Jag kommer! :)
/Anette

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin fåtölj,Den skullr jag gärna sjunka ned i
Ha en skön dag

Jessica sa...

Jätte fin fåtölj, härliga bilder. =) Hoppas du får en super dag. kram

Nina sa...

Vilka härliga bilder !!
Ett levande hem !

/ Nina
http://countrylifebyn.blogspot.se/

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

Love your little corner...adore your chair and really,really like your blog!!!!! All the best,Chrissy

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin