måndag 16 juli 2012

great for your body



Jag är galen i krämer och dofter av alla de slag! Nu har jag provat en annan av Kneipps toppen produkter. En bodylotion och en duschkräm med doft av mandelblom.

Jag älskar den och den doftar dessutom helt underbart!
Vill du också prova så finns den att köpa bland annat på Baresso!

Nu packar jag kameran och sticker iväg på ett fotouppdrag!
Ses senare!

.........................

I have a new bodylotion and a bodywash with lovely almond blossom, and I love it!

You find the products at Baresso!

have - a - lovely - day

Susanne

6 kommentarer:

Nilla sa...

Jag gillar också den hudkrämen! Ha det bra.

Lina sa...

Jag älskar också bodylotions! Har torrast händer i Sverige typ och provar alltid olika krämer. De ska ju lukta gott också. Tack för ditt tips! Låter fint.

Anonym sa...

Hej,

kanske har vi vägarna förbi Dalarna i helgen och undrar därför om det är loppis på lördag.

//Inredningsloppan

Bettan sa...

Låter härligt! Och tack för tipset! :)
Tack för en härlig dag hemma hos dig! Blir så inspirerad! :) Och kom ihåg! Strunta i rabatterna och vila istället!! ;)

Kram Bettan

Anonym sa...

Hi Susanne,
oh, that´s are German product! I never used it but I will have a try! Thanks for showing! :o)
Have a wonderful weekend
Sabine

Mike sa...

I want to get this for my mom. She has her birthday coming up and I wanted to get her something she would really enjoy. I think she would love this because she loves to smell of almonds. Why not give her almond cream?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin