måndag 23 juli 2012

quick changes



Sjalar är världens bästa knep när man vill förändra snabbt hemma, tycker jag!

Släng den över soffan, vira den om en kudde, lägg den på bordet eller häng upp den på väggen...

Möjligheterna är oändliga och billigt är det också. För visst har väl de flesta av oss några sjalar liggandes hemma.

I dag har jag en återhämtningsdag! Laddar inför kommande jobb, loppisar mm.
Kan avslöja att jag låg kvar i sängen läänge i morse och det var så skönt när ändå regnet bara öser ner utanför.



Jag har inte varit så aktiv på bloggen på ett tag. Det beror bara på att tiden inte har räckt till. Däremot slänger jag ofta in bilder på instagram. Där dyker det upp mycket bilder direkt från vår vardag. Inte så tjusigt alla gånger utan mer snabba ögonblicksbilder tagna med mobilen.
Mitt instagram namn är meandalice och för er som inte har instagram, men som ändå vill följa med där genom datorn kan ni kika här!

Kramelikram!

...............................

I always make some quick changes at home just by using scarfes. A cheap trick that makes it look nice in just a moment...

Hope you're having a nice day! Here it's raining, again... :)

Did you know that you now can find me and alice on instagram. My name there is meandalice! If you not are a user you can see and follow me on webstagram!

Susanne

9 kommentarer:

Lina sa...

Bra tips där! Inte klokt som textilier kan förändra hemmet. Fint o oftast inte särskilt dyrt. Kram!

Deborah sa...

Beautiful! Its always so lovely and inspiring here!

Deborah :)

Anonym sa...

Hej Suss!
Blir så glad av dina interiörbilder.
Var har du köpt den vackra scarfen?
L

me and alice sa...

Hej hej L!
Den brunvita sjalen köpte jag på en butik här i stan som heter zizzi!
kram Susanne

Bettan sa...

Hej världens bästa Susanne! ;)
Mycket fyndigt! ... nog har man som sagt en eller flera sjalar minst!! :)

Ja visst är stolen likt din!! Inte lika snygg men för en hundring och med lite brunbets färg senare så kan man kalla den ett fynd! :) Älskade ju din sååå mycket! ;)

Kram Bettan

MammaElva sa...

Men gu, vilken snygg sjal!

Ewa`s Galleri sa...

Smart ide med sjalar
Väldigt fin bild
ha en skön dag

n o r d i n g å r d e n sa...

Vackert! Och ett bra tips, jag skulle kunna förändra hela huset med alla mina sjalar, så många är de;)

Vackert i din trädgård, ditt kök och rummet, tänk de fina atolarna du hade, det ilade till i mej, jag hade likn i slutet på 70-talet, det är så häftigt när allt förr el senare kommer igen... och skitläckra gamla plancher med ord!

Gillar din stil i köket också, mycket smakfullt! mari.

Gabriella sa...

Fiffigt med sjalen, tack för tipset! Det ska jag prova=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin