tisdag 24 juli 2012

in the latest issue of Allt i hemmet



photo susanne kings -  MeAndAlice


Jag måste erkänna att jag är lite dålig på att uppdatera er om när några av mina jobb har publicerats i pressen. Ska försöka skärpa mig på den fronten...

Just nu kan ni i alla fall läsa om  Bettan och hennes familj i senaste numret av Allt i hemmet, ett reportage jag gjorde tillsammans med Lena Englund i våras.
Den lilla familjen bor i ett charmigt hus i Edsbyn som de renoverat i sin egen takt och stil med mycket charm och smarta idéer. Bettan bloggar också om inredning på bloggen Bland moromors gömmor!

ps. Dessa bilder är naturligtvis inte publicerade.

Nu ska jag slänga i mig lite frulle och sedan åka i väg med Helena och göra ännu ett roligt jobb!

Vi ses!

......................................

These pictures are right now published in the latest issue of Allt i hemmet. A photoshoot I did with Lena Englund.

Have a lovely day. Right now I'm of to visit another beautiful home to publish in a magazine...

Susanne




7 kommentarer:

Knaada sa...

Å vad roligt, nu fick jag en ryslig lust att springa i pyjamasen och köpa den!

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag ska genast köpa tidningen och läsa idag i solen. Det är så roligt när det står om någon som bor nära en annan, eller ja nära och nära, men några mil bara:)

Kram Teres

Lina sa...

Vad skoj! Vilket bra jobb, för att inte tala om hur roligt det måste vara!

Bettan sa...

Men sååå fint! ;) Du är bara för go! :))

Önskar dig en toppen dag och lycka till med dagens jobb! :)

Kram Bettan

Anonym sa...

Hej!
Underbar blogg, men så tungladdad tyvärr, kanske finns felet hos mig...men, den som väntar...;)

Brittis

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut! Inspirerande=)

Mike sa...

Where did you get those deer antlers?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin