lördag 18 maj 2013

summerfeeling


some summer news in me & alice house

Hej alla fina!
Jag hoppas ni njuter lika mycket som jag i sommarvärmen. Det känns som om det är bäst att passa på, men vet aldrig hur länge värmen stannar...
 

Försöker också uppdatera bloggen, vilket jag misslyckats totalt med de senaste veckorna. Det är bara att inse att den här årstiden är det himla mycket jobb och bloggen kommer då i andra hand.
Hoppas ni förstår?! ♥
 
Tänk också på att solen är superstark just nu för våra bleka kroppar och jag tjatar på våra tonåringar om att hela tiden smörja in sig och varje dag har jag faktiskt lyckats få på dom lite solkräm på kinderna.
 
Förra året fick jag chansen att prova på världens bästa solkräm som varken doftar eller är kladdig! Den heter Proderm och är verkligen värd att testas.
Jag tycker den är så bra att vi valt att fortsätta köpa den.
Till och med mannen som avskyr allt som är kladdigt använder den mer än gärna.
 
Vill du prova den kan du köpa den HÄR och skriver du rabattkoden Susanne får du just nu 10% rabatt på allt i sortimentet. Tror inte ni skulle bli missnöjda.
Den har även fått bäst i test!
 
...................................
 
 
Finally we have summer. It's sunny, warm and absolutely fantastic...
I hope you enjoy your days too.
 
 
Love from Susanne

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin