måndag 6 maj 2013

I finally found what I was looking for












Äntligen har jag hittat den perfekta frukostbrickan eller den perfekta äta-i-soffan-brickan!
 
Som jag har letat och så hittar jag den på en loppis i lördags!Snacka om lycka!
 
Nu tar jag brickan, en kopp kaffe och min fina Fouta De Val och går ut och pausar i solen innan skrivandet fortsätter!
 
Kram på er!
 
........................................
 
 
I finally found the tray I've been looking for, and I found it on a fleamarket.
Guess who's a lucky girl right now?
 
It's perfect for cozy breakfasts in bed on weekends or why not for a meal in the sofa...
 
Today I bring the tray out to the garden for my coffee break.
 
 
have - the - best - of - Days
 
Love Susanne

3 kommentarer:

Anci sa...

Ja, den ser väldigt bra ut !
Fint fynd :)

Kram
Anci

Gabriella sa...

Verkligen härligt fynd!=)

ideenpurzelbäume sa...

der Tisch ist ja so wunderschön ♥
LG Petra

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin