torsdag 2 maj 2013

kvällstips

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer ett par kvällstips!
 
I det senaste numret av Hus & hem kan ni läsa om Anns vackra hem, ett reportage jag och Helena Blom gjorde för ganska precis ett år sedan. Jag minns att häggen blommade för fullt och doftade alldeles underbart.
 
Bilden ovan fotade jag på Anns ljuvliga veranda där allt går i rosa, till och med golvet och dörren.
 
Ann bor i en alldeles underbar patriciervilla mitt i Hedemora stad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det andra tipset är att om ni köper senaste numret av Älskade hem (ovan) så finns en annons med från Salt och Stil interiör
 
I annonsen har de ett erbjudande på hela 40% rabatt på varorna i deras butik.
 
 
 
Ha nu en fortsatt fin kväll!
Nu ska jag pimpla te och skriva reportagetexter.
 
Kramis Susanne

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin