måndag 13 maj 2013

fab office

 
 
pic from tumblr, unknown source
 
 
Hej!
I dag gör jag en liten fuling. På grund av tidsbrist lägger jag ut en bild från min inspirationsmapp, men tyvärr vet jag inte var jag hittat bilden.
Jag gör en chansning om att kanske någon av er vet var den kommer ifrån.
 
Ursnyggt är det i alla fall och jag gör detsamma hela dagen i dag, alltså sitter på kontoret och färdigställer en hel drös med texter som skall skickas till olika redaktioner inom kort.
 
Vad gör ni en sån här härlig försommarmåndag?
 
Kram Susanne

6 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Supersnyggt! Verkligen!

| Harmony and design | sa...

💕💕💕❤

Anonym sa...

Hej "Me and Alice"

En av dina läsare som aldrig tidigare gjort sig synlig:=)
Nu när jag själv skaffat en blogg sedan bara några veckor tillbaka tänkte jag att jag kanske kunde ge dig några tips iom att jag fått flera av från din blogg !

Just idag introducerar vi ett fantastiskt foto i svartvitt som är till försäljning. Kika gärna in på:

http://palazzidesign.blogspot.se/

Tror och hoppas att det kan vara något för dig?!

Mvh
Iren

Design by Tornblad sa...

Jättefint! Nej tyvärr känner jag inte igen fotot.

Ha en fin dag!
Hälsningar Malin

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakkert og inspirerende !

Ha en herlig dag!
STOR KLEM
anette

Dagný Björg • Dagfar sa...

Fab indeed!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin