tisdag 2 april 2013

utlottning

 

 
 
I dag startar jag en liten utlottning här på bloggen i samarbete med Norrgården inredning & Design!
 

 
 
Du kan vinna en hel liter diskmedel med en ljuvligt fräsch doft av apelsin & rosmarin samt en toksnygg kökshandduk med schysst grafiskt tryck.
 
Ska nog själv ta och inhandla diskmedlet...
 
Båda av varumärket House Doctor.
 
 
 
 

Spelreglerna är som vanligt busenkla och alla kan delta både med eller utan blogg!


Så här gör du:

1) Gå in och gilla Norrgården på facebook HÄR!

2) Lämna sedan en kommentar här på bloggen (glöm ej din mailadress om du ej har blogg)!


söndag den 7/4 meddelar jag här på bloggen vem som vann de schyssta städprylarna som blir perfekta nu till vårfixet hemma!


Vinnaren utses av Norrgården som även ombesörjer leverans till vinnaren.
 
 
Lycka till! /Susanne

UTLOTTNINGEN ÄR NU AVSLUTAD! ♥

56 kommentarer:

P a p i r L a b sa...

Å ja!! Dette hadde gjort vaskingen myye koseligere så jeg er med! Likes fixet tvert, så nå krysser jeg fingrene og venter i spenning :)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Sådär nu har jag gillat på facebook och håller tummarna.

Kram
Pernilla

Anonym sa...

Nu har jag gillat på fb!! Såååå fin handduk och visst blir det väl roligare att diska, om man har ett så fint och väldoftande diskmedel.... Hoppas, hoppas på tur. Kramar Mari Nilsson russtorpet@hotmail.com

Anonym sa...

Lysande till våren lite väldoft i köket. Hoppas på tur och har gillat Norrgården på FB. Kram från Helena Flink, helflink@telia.com

Anonym sa...

Åh så underbar handduk o fin flaska ,hade jag mer än gärna vilja vinna kram Ulrika ulrikaadriansson@hotmail.se

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härligt med lite fräscha diskprodukter när det är dags att göra vårfint hemma i köket. Nu hoppas jag på turen. kram Victoria

Anonym sa...

Hej!

Med produkter som dessa, går en
tråkig sysselsätning
"så mycket bättre"..

Ha det så gott i solen/ Marie L-m

ragna_marie@hotmail.com

Hem och Harmoni Marie sa...

Självklart vill jag vara med på en chans! Vilken snygg design på flaskan, lite förvånad att det var House Doctor. Me like!

Gillar på FB också.

Ha det gott!
Kram Marie

Helen sa...

Vilken härlig vinst!! Jag vill absolut vara med i utlottningen!
Kram!

Lina sa...

Gillat på FB!!

Finns inget jag hellre vill ha till vårstädningen... :)

Kram*

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygg flaska!! Har gillat på Fb.
Kram Maria

ElsaAnette sa...

oh, såklart är jag med på denna utlottning :)

nettanethh@hotmail.com

Koza domowa sa...

I wish I could win! But is it only for the swedish fans?

Linda P sa...

Gillat! Skulle sitta perfekt eftersom brunt är min nya "accentfärg". Modigt ;) kram

Anonym sa...

L-Y-X!
klart man vill vinna;)
gillat på fejjan/Annika
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Naturligtvis vill jag vinna:) håller fingrar,tummar å tår...Hårt!!!.
gillar redan...

Kram Siwan....

siwhw@hotmail.com

hanna rosenqvist sa...

Gillat!! Gillar, Gillar och Gillar :)
Kram
Hanna
hanna_rosenqvist@hotmail.com

Anonym sa...

Wow: dishwashing in style! A new experiance.
jeanninevanham@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! jag har gillat på FB, så fin handduk å snyggt diskmedel! Skulle sitta perfekt med en vinst då jag precis har fixat till köket med ny tapet å målning :)
Ha det gott, soliga hälsningar Veronica.

ostman.veronica@gmail.com

annasaramaria sa...

Det här skulle sitta fint att vinna!! Kram annasaramaria

Anonym sa...

Skulle gärna vilja vinna!
Har gillat på fb.
Har tyvärr ingen blogg men läser gärna andras fina bloggar.
annehartonen@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas på min tur!! Har gillat på Facebook :)

Mvh Liza
Lizai84@hotmail.com

Anonym sa...

Har gillat och hoppas på tur i utlottningen :-) ankix@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna :)
Gillar på Fb
Mvh Maria N
maria3-@hotmail.com

Vivlings! sa...

Har gillat på fb och håller nu tummarna för att det blir min tur att vinna! Sara

Helena i Ljungsbro sa...

Jag har alltid funderat över hur de doftar egentligen och hur miljövänliga de är. Och jag vill GÄRNA testa!

Anonym sa...

Åh så fina, låter ljuvliga! Lite mer lyx i vardagen vill vi gärna ha :-) Med vänlig hälsning, Camilla B

Anna sa...

Disklyx:-) Gillat på FB.
Mvh Anna

Anonym sa...

Gillat på FB och nu får vi hoppas att det kommer dofta god apelsin i mitt kök! ;) / sofia.bl@telia.com

Eddan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla
:-)!

Gillar Norrgården på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson).

Kram

Anonym sa...

vilken härlig blogg o superfin tävling,,självklart vill jag prova lyckan o kanske vinna dessa fina vinster,,Mvh Anneli annelie.pesa.persson@telia.com

mammamia sa...

Åh vilken fin handduk!!! Är nyfiken på diskmedlet också :-)

Rebecca sa...

Skrubba och diska med doft av rosmarin och apelsin. Torka och gnida med handduk så fin!

Me like;)

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har och vad fina handdukar och diskmedel! Det vill jag gärna vinna!! Har gillat på fb.

Gisela

gisela.engstrom@gmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag har gillat sidan på fb och vill jättegärna vinna handduken som var superfin och även diskmedlet.
Tack för en inspirerande blogg! Gillar att du blandar in brunt och beige och trä så fint i din inredning : )

Vänlig hälsning Anna
annalunda_80@hotmail.com

Britta sa...

Älskar att det kommer mer, mer naturliga produkter på alla fronter. Bort med kemikalierna och in med rosmarin och apelsin...

... så självklart gillar jag Norrgården nu ::D

Britta sa...

Facebooknamn är Britta Högström

ANNIKA sa...

Gillar på fb och hoppas på att göra diskningen lite trevligare....
Handduken är såååå fin och helt i min smak.
gustafsson.57@hotmail.com

millandante sa...

Nu har jag gillat på Facebook och håller tummarna:)

Kram kram

Jenny sa...

Ojoj, nu vill jag verkligen vara med och hoppas på min tur :)
Gillat på fejjan och håller tummarna!
Kram Jenny

Lovisa sa...

Oj vad jag vill vinna!!! Kramar i solskenet:)
Från Lovisa

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vilken toppenvinst, har länge varit nyfiken på diskmedlet och tvålen. Hoppas att jag får chansen testa på och genom att vinna :).
Må så gott
Marie

Anonym sa...

Så himla fina produkter!
Efter att hela familjen har legat sjuka i omgångar i snart tre veckor, så vore det väldigt uppiggande med en så fin vinst.
Har gillat på fb.
Med vänliga hälsningar Reneé

reneeahlqvist@yahoo.se

Anonym sa...

Gillar Norrgården både på fb och irl ;)
Håller tummarna o hoppas på vinst!

Hälsningar
Åsa Lissdaniels
Lissdaniels@telia.com

Anonym sa...

Gillar den fina sidan på facebook!!

Den väldoftande flaskan med diskmedel, skulle bli ett välkommet avbrott från den vanliga yesflaskan!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Håller tummarna för denna fina vinst.
Med vänlig hälsning,
Linda
Linda.fridberg@kau.se

rosvikslyckan sa...

Oj så fin tävling! Jag vill självklart vara med och gillar på fb också:)

Jag ska ju vårfixa lite med ny kakeldekor o allt så nu håller jag tummarna för att det ska bli vinst! Skulle ju bli sååå fint!

kram Jenny

Anonym sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen.
Har kört med samma diskmedel i många år.
Dax att prova nått nytt.
Hälsningar Lisa Hertzman

Maria - Wikers Liv sa...

Har gillat på FB, nu hoppas jag bara på att turen är på min sida ;)
Kram /Maria

Anonym sa...

Gillar! Och vill gärna vinna :) //Cia. cia.tommos@spray.se

Lotte sa...

Hej,
Har nu gillat på FB. Hur kan man låta bli att gilla, kan redan känna hur det skulle dofta i mitt kök uhmm...

Hälningar
Lise-Lotte

Anonym sa...

Gillar på fb och hade älskat att vinna det fina priset!
Vem behöver inte lite inspiration i städningen?
Mvh karin.stjarnkvist@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Har länge tänkt prova dessa produkter. Nu
är det dag att prova, brukar titta in till dig. ����✊

Molly sa...

I just found you and loooove it!
Your style is so pure and great.
Put you to my favourites immediately.
Lovely hugs
Molly

Anonym sa...

har med ljus och lykta sökt efter en ny Rosmmarindoft till mitt kök efter att Daylesford, som tipsats om, och fått mig fast, här tidigare, inte längre tillverkas. Nu hoppas jag på ny favorit och "gillar" på FB såklart. Kram!
Sissi.holmstrom@hotmail.com

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej hopp!! Vill jättegärna vara med i tävlingen....ha varit inne o gillat på facebook....lite i grevens tid i dag men hoppas på tur....kram från Maja

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin