tisdag 16 april 2013

spring is finally here







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I år har vi solskydd från PRODERM - som fått bäst i test
 
 
Nu verkar våren vara här på riktigt och jag är redo att ta emot den på alla sätt!
 
Bilen har fått sina sommardäck, mina fötter har hoppat i de obligatoriska conversen och vi har skaffat oss nytt solskydd!
 
Förra veckan när vi var och gjorde ett jobb hemma hos Johanna i Gävle fick vi lära oss en hel del matnyttigt om just kombinationen hud och sol... 
Johanna är nämligen hudterapeut till yrket och har sin egen klinik, Villastadens hudvård.
 
 
Man har ju alltid vetat att det är viktigt att skydda sig och vara i solen på rätt sätt, men jag har inte tänkt att det är lika viktigt så här på våren.
Fram tills nu har jag mer än gärna satt ut näsan så fort minsta lilla sol visat sig. Det tänker jag fortsätta göra, men nu med solskydd på! ;)
 
Så nu med ännu mer kunskap skaffade jag det bästa solskyddet och som även fått bästa resultat i olika tester, PRODERM.
 
Proderm är en svensktillverkad produkt, helt klibbfritt och supersmidigt att smörja in eftersom det är ett skum, skyddar extra länge och bäst av allt den innehåller inga parabener!
 
 
Så med solkräm på näsan är solen det enda jag saknar just nu! Hoppas vi får se den i morgon!
 
Kram och godnatt!
 
Susanne

1 kommentar:

Villastadens Hudvård sa...

Bra där Susanne! Ha det så skönt i solen nu! :) Kram Johanna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin