torsdag 25 april 2013

cushion love...






































pic from h&m home

Hej där!

I dag tipsar jag om h&m homes nya snygga kuddar!
 
Kikade in där för att beställa den här snyggingen som jag väntat på sedan jag såg den i våras på Stockholm design week när jag fick se dessa finingar på bilden ovan!

Det fick bli ett par sådana också...


...............


I'm in love!

Just look at these new cushions from h&m home.

I think they are beautiful!

have - a - nice - day

Susanne

5 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Ja, HM har verkligen fina inredningsprylar och till bra priser!
Jättesnygga kuddar!!
Ha det fint!
Kram
Jenny

Anonym sa...

Har du hört talas om det nya inrednings och byggprogrammet The block? Skulle detta passa dig? Tävla i TV4:s nya program och vinn 500 000!
För mer info och ansök på TV4.se/block eller sms:a block till 72400

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Jag tänkte på dig direkt jag såg den där kollektionen, det kändes som du ;)

Kram Madde

Anajá Schmitz sa...

Linda imagem. Esta foto me lembrou minha infância que passei em Solidão.
Tenha uma ótima semana.

Fanny sa...

Visst har H&M fått in en del snyggt nu! Tummen upp! :)

http://trettiosjukvm.wordpress.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin