onsdag 17 april 2013

golv i svartek

 
bild från Alcro
 
 
Nu har Alcro kommit med en ny lasyr man kan måla sitt trädäck med. Den heter svartek och visst är det riktigt snyggt!
 
Lasyr skyddar trädäcken mot uttorkning, sprickbildning och solens UV-strålar och jämfört med vanlig olja så håller en laserad yta sig fräsch längre.
 
Ett plus är att Alcros lasyr är vattenburen vilket är bra för både den som målar och miljön!
 
 
Här blåser det nästan storm i dag så vår trädgård får vara ifred. Istället håller jag mig inomhus och jobbar hela dagen...
 
Ha det fint!
Kram Susanne
 
 
 
 

7 kommentarer:

Lilian and Company sa...

Åh, tack för tipset. Var ute efter någon typ av lasyr till våra trädäck men har varit rätt så tveksam...Men den här var riktigt snygg :)

Nannette sa...

It looks gorgeous! Everyone feels like going outside. I hope you'll soon have better weather to enjoy!

Gabriella sa...

Härligt det ser ut!

Lisbeth Williams sa...

Jag är alldeles för lat för att hålla på att måla, skrapa, måla, skrapa osv. Jag kör med vanlig såpa och vatten och njuter av grånande trä.

Anonym sa...

Hej Susanne!
Igår fick jag paketet med diskmedlet och handduken som jag vann, det doftar så gott om diskmedlet, får nog låta diskmaskinen vila och handdiska hi hi... Handduken är så snygg! Härligt med en så snygg förpackning också, den gör sig fint på diskbänken för hur snyggt är det med en Yes flaska?
Ha det gott, hoppas ni också har ett härligt vårväder med sol!
Kram Veronica.

Cez sa...

<3

Jane, Lyckliga Hem sa...

Tack för tipset :) Detta golv/ färg gillar jag skarpt.

Ha de gott!
Jane

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin