söndag 27 januari 2013

utlottning

 
 
 
I samarbete med AgnesAmelia har me & Alice fått den stora äran att lotta ut ett presentkort till er läsare.
 
Ett presentkort på hela 500:- och som enkelt kan bli ditt att spendera i AgnesAmelias nätbutik!
 
 
AgnesAmelia är en nätbutik fylld med bland annat väldoftande ljus, lyxiga spa och städprodukter.
 
I butikens sortiment hittar du bland annat vackra doftljus från Reunion, L:a Bruket, Heyland Whittle och Voluspa, städprodukter från Maison Belle och SPA-produkter från Klinta, L:a Bruket och Fine Scottish Soaps mm... 
 
 
 
 
 
Som vanligt är det inga konstigheter för att delta i utlottningen. Alla kan vara med och du behöver inte ha någon blogg!!
 
Gör så här:
 
1) Titta in i butiken och kika på vad du skulle vilja vinna.
2) Har du facebook lägger du till dig som följare till AgnesAmelia . Eller så kan du anmäla dig till deras nyhetsbrev.
3) Sedan skriver du en kommentar här på bloggen och berättar vilka produkter du tycker bäst om. Har du blogg ser jag helst att du länkar till tävlingen.
 
Klart!
 
 
 
Utlottningen avslutas redan nu på torsdag den 31/1 kl. 18.00
Vinnaren meddelas här på bloggen och utses av AgnesAmelia som även ombesörjer leverans till vinnaren.
 
Lycka till, önskar Susanne

33 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag vill vinna, men jag har ingen facbook och ingen blogg. vinner jag skulle jag vilja ha reunion ljus.
Hälsar Agneta

lisashus sa...

Jag vill gärna vara med och länkar i min blogg.
Är också följare på FB.
Vill gärna vinna ett härligt doftljus av märket Maison Noir.

Lisa

Evolution News sa...

i realy like Ceder/Apelsin/Rosmarin from L:a Bruket and i made my follow to the fb page. i wish i get lucky
vickyvaitsi@gmail.com

José María Souza Costa sa...



Invitation - inglês
I'm Brazilian.
Spent reading here, and visit his blog.
I also have one, only much simpler.
I'm inviting you to visit me, and if possible follow together for them and with them. I always liked to write, expose and share my ideas with people, regardless of class Social, Religious Creed, the Sexual Orientation, or, of Ethnicity.
To me, what will interest is our exchange of ideas, and, thoughts.
I'm there in my space Simpleton, waiting for you.
And I'm already following your blog.
Strength, Peace, Friendship and Happiness
For you, a hug from Brazil.
www.josemariacosta.com

Anonym sa...

Reunion doftljus är man ju super nyfiken på,eller nåt från L:A bruket kanske...fanns mkt fint att välja på!gillar på fb.Annika
dojjan74@hotmail.com

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilken fin tävling! Jag skulle vilja vinna produkter från La Bruket. Underbara! Dessa tycker jag allra bäst om. kram Victoria

Systrarna Virrpannor sa...

Härlig tävling :)

Skulle jag vinna så blir det produkter från L:a Bruket :)
Härliga produkter i finfina flaskor/burkar. ( En saltskrubb och handcreme, skulle sitta fint så här i vintertid då kroppen och händerna är torra och fnasiga. )

Länkat så klart på bloggen och gillat på FB.

Kram Mia

Anonym sa...

Hej!
Om jag vinner skulle jag välja linnevatten Lavendel, Mjukmedel från Maison&Belle kanel/jasmin! Vill fixa till/ måla städskåpet så det skulle passa bra! Annars är ju doftljus inte helt fel! Tex. Coconut, Vanilla&Blackpepper!!
Hälsningar Lena
lenao@ownit.nu

Anonym sa...

Hoppas jag får vara med, saknar fb, men har anmält mig för nyhetsbrev.

Är intresserad av dessa produkter från L:a Bruket: sheasmör, ansiktsskrubb, jojobaolja, tvål med doft av vildros.

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

kecs sa...

Vad som helst från L:a Bruket eller från Au Lait.
Anita

AnnaMalinska sa...

Hej,
jag skulle absolut välja någon produkt från L:a Bruket men sen även testa något nytt märke som jag inte känner till. Är ju lite nyfiken av mig.

/Malin

Alla bäckar små sa...

Mysigt tävling!
1)Om jag vann skulle jag välja följande produkter:
L:a Bruket flytande tvål-Gurkmynta
L:a Bruket cerat
L:a Bruket doftljus citrongräs
L:a Bruket ansiktsolja

2) Är nu med i facebookgruppen!
3)Märks kanske att jag är nyfiken ¨på L:a Bruket? Aldrig testat deras produkter. Gillar att det är svenskt och dessutom snygga förpackningar som tål att stå framme. :-)
Länkar även tävlingen från min blogg.

Hoppas på tur!!!

Anonym sa...

Jag skulle testa tvål och diskmedel från L:a bruket. Har aldrig provat det märket men är nyfiken! Sen skulle det nog slinka med något ljus från Reunion Home också, en favorit bland doftljus!

Jag gillar på Facebook och hoppas på tur nu :)
Kram Jenny
jennylindberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Har nu lagt till mig på FB. Skulle jag få äran att vinna skulle jag absolut inhandla doftljus från Voluspa, älskar dem!
Hälsningar Ulrica

vitahusetochelvis sa...

Hejsan!
Jag har lagt till på FB och länkar på min blogg till tävlingen :)
Om jag vinner skulle jag köpa Voluspa doftljus. Dem är helt fantastiska.

Hoppas på vinst :)

Varm hälsning!

/S

Anonym sa...

Har ingen blogg eller facebook, men vill gärna vara med på denna fina utlottning.Skulle jag vinna väljer jag
Maison,tvättmedel och mjukmedel
L:a Bruket, doftljus, lavendel,mörk choklad
Ha det så bra Pernilla

pernillaeriksson1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin utlottning du anordnat!
Agnes Amelias doftljus kan man inte få för mycket av,så om jag har turen väljer jag
L:a Bruket doftljus; Lavendel,Mörk vanilj och grape frukt
Kram Alexandra

alexandra.erik@hotmail.com

Anonym sa...

Vad kul med en tävling!:)
Jag skulle nog välja salvia/rosmarin handcreme och saltskrubb med rosmarinextrakt. Låter så lyxigt!

Kram,
Lina

MammaElva sa...

Åh, vilka lyxsaker för en föräldraledig mamma. Såklart hamnar doftljusen från L:a bruket högt på listan! Och så behöver man ju alltid skämmas bort med en skrubb och olja av samma märke :)

Har gillar och kommer även länka från min blogg!!

Eddan sa...

Jag är följare på Facebook sedan tidigare och prenumererar även på nyhetsbrevet (Anette Kristoffersson)
Jag är jättenyfiken på doftljusen från AgnesAmelia, i första hand http://www.agnesamelia.se/products/137-paronvanilj-egen-doft.aspx
Skulle också vilja ha Maison Belles tvättmedel och julsprayen (det är väl snart jul igen ;-)).
Jag delar tävlingen på Facebook (Anette Kristoffersson) eftersom min blogg inte är aktiv.

Anonym sa...

Hej!
För det första vilken jättefin blogg du har, är inne nästan varje dag och läser men är dålig på att kommentera!
Har lagt till på Facebook och skulle vilja ha alla produkter från L:a bruket; såå fina produkter och förpackningar!

Hoppas på tur! Fyller dessutom år den 31/1 så det skulle vara en perfekt present ;)

/ Kristiina

Anna sa...

Följer på FB och länkar i min blogg och kanske är det min tur:-)
Om jag har turen så skulle det få komma hem doftljus från Voluspa och tvål från L:a Bruket

//Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vill självklart vara med och ta chansen i denna fina utlottning!

Jag gillar på Facebook och länkar till utlottningen från mig!

Mina favoriter hos Agnes Amelia är Lilla brukets alla produkter.Och så skulle jag väldigt gärna vilja testa Maison Belles tvätt och sköljmedel.

Hälsningar Monica

Anonym sa...

Hej! Vilken fin tävling!
Jag har problem med nariga händer med torrsprickor,och skulle så gärna vilja prova L:a Brukets produkter för huden. Sen skulle jag vilja prova deras doftljus också, med fräscha vårdofter!

Mvh Karin Stjärnkvist (karin.stjarnkvist@hotmail.com)

Anonym sa...

vilken härlig utlottning,,,,jag skaulle pröva på voluspa´´s doftljus,,,,alla talar om dom o själv har jag inte provat,,,,,,,mvh annelie.pesa.persson@telia.com

Anonym sa...

Tokgillar L:A Bruket och Voluspljusen.. Önska önska :)

Ha en fin dag!
/ Cissi.

Anonym sa...

Hej! och tack för en fantastisk blogg!
Jag skulle gärna vinna Voluspas doftljus. Har hört att de ska vara underbara och jag älskar ju doftljus... Gärna dofterna Saijo Persimmon, Pink Citron eller Santiago Huckleberry, de låter spännande!

Tack så länge! Hoppas på tur...

Hälsningar Amanda Larsson
larsson.amanda@hotmail.com

Anonym sa...

NU ÄR DET VÄL MIN TUR I ALLA FALL:-)

Hälsar Annica Svensson Söderberg
mrs_annica@yahoo.com

Anonym sa...

Hej,
Skulle välj L:A Brukets produkter om jag vann, men det var mycket fint på hemsidan, så det är svårt. Mvh, Maria Bertilsson
Ps) Tack för många fina bilder på din blogg/sida :-)

Anonym sa...

Hej! Skulle jag ha den turen att vinna så skulle jag väldigt gärna vilja ha något ljus från Voluspa, eller varför inte Maison Noir Mayan Vanilla eller Body lustre glittrande kroppskräm (kan behövas lite glitter å glamour så här års)eller... Ja det är INTE lätt att välja på så många härliga å fina produkter!
Må så gott,
Hälsningar Veronica
ostman.veronica@gmail.com

Ett ögonblick sa...

Vilken vinst!!! Vill gärna vara med... är följare på FB, länkar med bild på min blogg och gillar nog mest produkter, ljus och tvål, från Lilla Bruket, Voluspa och Klinta.

//lisamaja

Anonym sa...

Tusen Tack för helmysig blogg!
Åh, har aldrig förut vunnit en tävling så det hade varit så roligt att kunna unna sig lite lyx.
Arbetar som lärare och har barn som bor hemma och studerar vidare efter gymnaiset så då får man tänka på vad man lägger pengarna på.
Jag har blivit helt förälskad i en julklapp som jag fick från föräldrarna på skolan där jag arbetar, Lilla Brukets tvålar och bland annat deras diskmedel med citrongräs och rosmarin, helt underbar när man handdiskar. Vinner jag blir det definitivt mer tvål och ett härligt doftljus.
Jag har varken egen blogg eller FB, men hoppas på tur ändå.
Mvh Monica 2 mil utanför Göteborg

Anonym sa...

Hej!
Vilka mysiga produkter.
Har gillat på fb!!
Vill gärna ha hand och fotcremen "på tub"
Maria
mariamoren@hotmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin