lördag 26 januari 2013

mini mix

 
 
Hej där på kvällskvisten!
 
Tänkte jag skulle plåga er med några fler bilder från Formex.
Ni anar inte hur glad jag blev när jag upptäckte att ett av mina favorit-doft-märken hade monter på Formex. Lollia!
 
Lustigast av allt är att Alice favoritdofter som är från Love & toast visade sig vara av samma leverantör.
Lollia är den vuxna varianten och Love & toast är de mer ungdomligare dofterna... 
 
Hade sådan tur att jag fick med mig några små provförpackningar av deras nyheter! Tusen tack!
 

 
Här kommer också ett par inspirerande bilder från Olson & Jensens monter. Gillar de lugna lite smutsiga pastellerna mot alla råa naturmaterial och industriföremål.
 
 

 
Att blått är flott är det ingen tvekan om...
 
Gillar de stora blåmönstrade dukarna/tygerna som hänger där över dörren. Så snygga att hänga lite varstans hemma, också från Olsson & Jensen!
 

 
me & alice
 
 
Det var en nöjd mor & dotter som med ömma fötter lämnade mässan med shoppingpåsar, packning och lite pressmaterial.
 
kram Susanne
 
....................
 
 
Here are a few more pictures from Formex!
 
The first one is one of my favourite perfumebrand, Lollia. The following two pictures are from Olsson & Jensen, just love their stuff...
 
 
have - a - nice - evening
 
/ me & alice

3 kommentarer:

MammaElva sa...

Ja, Olsson och Jensen bjöd på massor av inspiration! Och så snygg du är!

Anonym sa...

Var hittar man så snygga leggins??eller är det byxor...?

me and alice sa...

Hej anonym!
Det är leggins. Jag har köpt dom på Marshalls i USA.
Kram Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin