måndag 21 januari 2013

new on the wall
































Godmorgon!
I dag blir det en bra dag. Det har jag på känn. Har till exempel redan hunnit med en liten tur på vårt gåband vi har i sovrummet och nu bär det av med sonen på utvecklingssamtal i skolan.

I eftermiddag ska jag försöka hinna med att göra en sammanställning av förra veckans inspirerande vårmässa på Formex.

Förresten ser ni vad som är nytt på stökiga väggen? Den här var en present från min darling när vi var i Florida för ett par veckor sedan.

Kram så länge!

....................................

Hi there blogfriends!

Can you see what's new on my wall? This one was a present from my hubby when we were in Florida a couple of weeks ago...

have - a - nice - day

S xoxo

8 kommentarer:

MammaElva sa...

Åh, vad fina saker! Ha en fin dag! kram

Anonym sa...

Är det den lilla krokodilväskan tro? Jätteläcker! Har själv ett par sådana i olika storlekar inköpta på loppisar under åren. Läckra men förbjudet att sälja dem i Sverige idag.

Camilla J K sa...

Vi har oxå gåband hemma. Hade tänkt ta en tur på det, men jag hoppar över det idag o går ut och skottar snö istället. D e juh träning det oxå. :)

DesignbyTornblad | En smyckesgalen tjej sa...

Bra jobbat med gåband!

Supersnyggt on the wall - dessvärre vet jag ej vad som är nytt!

Hälsningar Malin

n o r d i n g å r d e n sa...

Snyggt, liksom allt annat! Läcker skärbräde på hjul och så fint man kan göra med vit tejp;) Blir så full i skratt då jag ser dina dönickar till träfåglar, ser så likgiltiga ut då de tittar på varandra, haha,, ja, snyggt med gula inslag, tycker jag med!! Jag skulle vilja ha 10 hus och inreda i, finns så mycket jag bara älskar på bild men känns inte rikigt ok hemma, framförallt skulle jag vilja önska mej ett hus med högre i tak....Snygg nyårsdukning med snäckor och sååå läcker o trivssam arbetshörna du har! Ha en fin solig vinterdag!! ( förstår det var härligt i Florida, avis!!!)

sarahgolden sa...

wonderful! i love your photos!
xoxo sarah from germany

Unknown sa...

Wow, vilka presenter du fick!!! Fina!

Kram
Pernilla

mitt liv som jag sa...

Vilken fin bild! Hoppas dagen varit riktigt bra! Kram Jennifer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin