torsdag 8 mars 2012

old door = table



Röjde lite nere i vår källare för några dagar sedan.
Det resulterade i ett nytt soffbord. Jag tog helt sonika en av dörrarna där nere och la på benbockarna jag hade sedan tidigare.

Snabbt och enkelt!  :)

Nu hoppar jag och kameran in i bilen för en ny spännande jobbdag tillsammans med Lena. Mot Hälsingland ännu en gång!

..............................

Made a new coffeetable in the livingroom a couple of days ago. Found a door in our basement that works great as a table instead.

Quick and easy, just the way I like it! :)

Have a wonderful day!

Susanne

15 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Såg jättefint ut. Hoppas ni får en riktigt bra dag!
Kram Jennifer

MammaElva sa...

Jättefint! Är själv så trött på mitt soffbord..

Ha en fin dag!

Mys och hemtrevnad sa...

smart och snyggt...kramis semlan

mariasvitabo sa...

Vackert!

Kram Maria

pracownia garderoba sa...

This is a fantastic idea! beautiful styling.
Dominika

Anonym sa...

Dear Susanne,
how cool is that? But what did you use for the "table-legs"?
Have a lovely day,
Sabine

Divina Chita Brasil sa...

I love this idea!!

MISS ALICIA sa...

Hej,

Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där du hittar spännande brittiska märken!

Vänliga hälsningar,
Miss Alicia

Beas sa...

Kul idé...jag måste själv fixa något...fotpalll med fårfäll och bricka på funkar inget vidare när det är fredagsmys. :-)

Sylvie sa...

Smart and practical. It looks great! Don't you find that you enjoy thing you make or find so much more than things you buy?

Annas skattkammare sa...

Ser riktigt snyggt ut! Ser fram emot fler bilder!
Kram Anna

Anonym sa...

Oh my goodness! That looks so great! Hello, SHABBY CHIC!

Ciao Bella

Bella Bliss

Miranda sa...

Brilliant! I'd love to see a full picture so as to admire it in all its glory!

Miranda sa...

Oh -- and I LOVE that you left the door handle on... adds lots of character!

Evelina sa...

Vad fint det blev!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin