onsdag 14 mars 2012

knaada prints


Det är ju coola grafiska prints som gäller just nu och därför vill jag i dag tipsa er om Knaada!

Bakom företaget Knaada finns Sofia som är utbildad grafisk formgivare och hon gör så snygga saker.
Bland annat har hon gjort det coola peacemärket som sitter på min anslagstavla och väntar på en snygg ram!

Här på hennes sida kan ni se och även köpa alla hennes grafiska prints!


......................

Today I tip you about Knaada. Sofia is a graphic Designer and makes graphic prints like this peace mark!

have - a - nice - day

Susanne

6 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Men gud grattis till resan!!!! Jisses vad skoj! Vilket jubel :-) Jag hade inte heller sparat på krutet, förstår inte "de där" som bara nickar lite när de vinner, jag skulle dööö! :-) Ha ha!
Och vi som pratade om New York när ni var hos mig, fantastiskt! Hoppas att du får det super.

Kram, Kram Lina

MammaElva sa...

Oj, så mycket snyggt! Kliar i shoppingfingrarna :)
Ha en fin dag!
Kram Elin

Priscilla sa...

She does very nice work, but I've always disliked this "Peace" mark. It was originally use as a Satanic symbol and so it has bad vibes for me. Perhaps it is best to turn evil into good.

Fröken Gredelin sa...

Ja knaada gör fina prints. Personligen är jag mest förtjust i dem med text på:) SÅ snyggt med dörr-soffbordet, var tvungen att genast visa sambon och ifrågasätta varför inte vi gör sådana coola saker:-D

Anonym sa...

HEJ Susanne!
Fina märken du hittat, jag har sett en tjej som gör fina tygmärken och säljer. De finns på hennes blogg: http://skrotochskrapimitthjarta.se/ Ha det bra när du åker till New York, vilken tur du hade!
Hälsningar Elisabeth

anna sa...

Å så mycket fint!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin