måndag 5 mars 2012

life and work


År det någon vänlig själ som vet var jag kan få tag på Malene Birgers underbara bok - Life and work?

Den är tyvärr slutsåld på bokförlaget.

Kanske är det någon av er läsare som har boken och vill sälja den!
Eller ni kanske vet någon butik som fortfarande har den.

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!

...........................

I really want this book, Life and work by Malene Birger, but unfortunately it's sold out at the publisher.

Anyone who knows where I can find it?

Susanne

6 kommentarer:

Lev Vackert sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se

Katharina sa...

Good morning
I just looked into a swiss auction house (?correct name?) and swiss book sellers online but couldn't find it... the book looks gorgeous. Would also love to have one!
Have a very nice day and kind regads
Katharina

Sissel sa...

Hej,
Kolla här: http://shop.bymalenebirger.com/item?lang=en&sku=Q40713001Z
Lycka till i jakten!
Kram S

simplicity sa...

Den finns på Malene birger i Malmö, såg den när jag var där sist! kram Jannice

Anonym sa...

Hej! Boken finns i Malene Birger butiken på Biblioteksgatan i Stockholm. Min dotter jobbar där så jag ringde och frågade och det fanns ex. kvar.

Hälsnigar Marie Borlänge.

Anonym sa...

Hej!

Jag köpte min från Malenes butik i Stockholm. De skickade den till mig med postförskott då jag inte heller bor i Stockholm. Kan jag verkligen rekommendera!

Lycka till!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin