söndag 25 mars 2012

I have to do this!




Alltså shit pommfritt! Det här kallar jag ett DIY projekt som heter duga!
Nog bland det snyggaste jag sett på länge. Det här bara måste jag göra.

Nu får det bli loppisjakt! För att hitta den rätta jordgloben och som dessutom är gjord av glas.

Jag har en nästan identisk som den på bilden och i glas, men den är i så gott skick att jag inte har hjärta att skrota den.

Bilden har jag lånat av Frida Ramstedt som driver toppbloggen Trendenser.


...........................

This must be one of the nicest DIY ideas I have seen so far.
I love it!

I found this lovely idea over at Trendenser!

Thank U Frida for a grate idea!

Susanne

5 kommentarer:

Ninette sa...

oj oj oj, vilken bra idé! Toppenidé, verkligen!

Traveling Mama sa...

What an amazing idea! I love the view of your office in your last post too! It looks so soothing and inviting!

Wilhelmiina sa...

Oj wonderful!!

MammaElva sa...

Snyggt!

mitt liv som jag sa...

Ja det var riktigt snyggt! Ha det gott! Kram Jennifer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin