torsdag 29 mars 2012

memory cupboard


Hej hopp!

Här kommer lite detaljer från vårt minnes-skåp vi har i vårt tv-rum.

Jag hoppas jag kommer hitta något spännande här i New York som jag kan sätta in i skåpet när jag kommer hem.

Ha det så fint!

.....................................

A part of our memory cupboard in our livingroom.
I hope I will find something nice here in New York to put in there when I'm back home again.

Maybe I'll find something on Saturday at the fleamarket.

♥ Susanne


10 kommentarer:

https://e-i-n-f-a-l-l-s-r-e-i-c-h.blogspot.com/ sa...

love it!!!
all the best
amy

Jane, Lyckliga Hem sa...

Underbart med ett skåp fyllt med härliga minnen. Måste vara perfekt att kika i när man behöver lite positiv energi:)

Ha det gott! Jane

kråke sa...

Åhh vad härligt!! Har glömt att säga grattis till resan och ha en underbar vistelse in the big apple:))

..inte avis alls;)))

Stor kram...

kråke

MammaElva sa...

Kul idé att samla alla minnen på sama ställe. Här är de mest utspridda :)
Ha så kul nu!
Kram Elin

Chokladvillan 1910 sa...

Vad härligt med ett minnesskåp ! Love it !
Ha det härligt i New York !
Kram Anki

Anonym sa...

Hell´s kitchen is perfect for that!!!
Have fun!!
Sabine

Anonym sa...

Vad mysigt med ett minnesskåp! Jag flyger till New York på måndag och stannar en vecka, har aldrig varit där tidigare. SKulle vara kul om du hade några tips? =)
Hoppas din resa är fantastisk!

Made in Persbo...Carina sa...

Så vackert! :)

Kramar, Carina

Jenny sa...

Hihi, tror jag sääääkert att du gör :)
Kram Jenny

Vida sa...

tror säkert att du hittar massor;)...det svåra är väl att välja vilket som man ska ta med på flyget hem....;)) tips= ta på alla kläder i resväskan så får du lite mer plats för minnessaker;)))

Vidakramkram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin