måndag 19 augusti 2013

some news

 





















mix pics from a presspreview at ekpr


Hello!
 
Vilken härlig måndag!
Har redan avklarat en underbar powerwalk i morgonsol och nu har jag slagit mig ner på kontoret med en stor kaffemugg för att blogga!
 
Inte illa, eller hur? För ibland verkar det nästan omöjligt att få tiden att räcka till, men i dag ska jag nog nog lyckas få till några inlägg.

Börjar med ett litet collage från en pressvisning av höstens och julens nyheter hos Ekpr från bland andra Ylva Skarp, Creme de la creme, Rusta, Anna O, Himla med flera.
 
Ylva Skarps nyheter gillar jag, speciellt när hon blandar in lite mönster tillsammans med sina vackra texter och jag bara älskar Idas kreativa alster som hon tillverkar av gamla porslinsdelar. Kika in på hennes hemsida Creme de la creme för att se hennes vackra saker!
 
Rustas vinterkollektion var riktigt fin och som hos många andra företag kommer det en hel del orangefärgade detaljer, lampskärmar och kuddar mm. Mysigt!
 
En av Anna O's kuddar med batikmönster ska nog köpas till vår soffa i vinter. Ursnygga! 
 
Ha det fint, ses senare!
 
Kram Susanne
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej sussan!
Idas saker är alltid så snygga.
tack för nyheterna. Rusta ser spännande ut.
Hälsning från en annan Ida!

me and alice sa...

Hej Ida!
Ja visst gör hon fina saker!!!
Ska bli spännande att se Rustas plyschkuddar, de såg riktigt fina ut!
kram Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin