onsdag 28 augusti 2013

chilling inside




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God kväll i stugorna!
 
Tänk så fort vädret vänder. Från att ha varit riktigt varmt och skönt mitt på dagen så vände det och blev höstkyligt på ett kick under eftermiddagen.
 
Buhu, nu kommer jag låta pessimistisk, men jag saknar redan alla vackra varma solnedgångar och långa, mysiga frukostar utomhus.
 
Visst är hösten fantastiskt vacker med sina oslagbara färger och att det trots allt är ganska mysigt att kura i gosiga ulltröjor och sockor, tända stearinljus och göra eld i kaminen, men när det blir kyligt så fryser man och det är nog det värsta jag vet!
 
Nä, jag har bestämt mig, jag vill helt enkelt inte ha någon höst och vinter i år!
 
Så, sommaren kan du vara så vänlig och stanna? ;)









































It started to get a bit chilly outside this afternoon, gone was the warm and golden sunsets that we have been so spoiled with every night this summer.
We decided to chill inside instead, and I guess it means that autumn is here to stay now?

Okey, autumn can be kind of beautiful too, with it's colorful leafs, nature and all that comes with it, but on second thought I definitely prefere summer!

So, can we please skip autumn and winter this year and stick with summer? :)


Susanne xoxo

5 kommentarer:

Sandra sa...

ja samma här Sussanne! Vill för mitt liv inte ha vinter. Drömmen vore att spendera den mörka delen av året i ett annat varmt land.
Hälsar Sandra <3

ps fina bilder som vanligt!!!!

Linda sa...

Här är en till som känner likadant. Usch, jag vill verkligen inte ha kyla och mörker. Mörkret hade varit lättare att stå ut med om det fortfarande var 15-20 grader varmt ute men så är det ju tyvärr inte.

Kram Linda

me and alice sa...

Jag håller med er på alla plan Sandra och Linda!
Fy farao för kylan!!!!

Kram på er! Håller tummarna för några veckor till med varma solstrålar!

Susanne ♥

PI sa...

I so agree with you!
But then again, your home looks lovely to chill in when autumn comes. (It shouldn't take too long maybe, few weeks of autumn, few weeks of winter and back to the sun ...)
Stay warm!

Gabriella sa...

Ser så fint ut på dina bilder!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin