måndag 12 augusti 2013

august is a good month

 
 
 
 
 
Det känns faktiskt att det är augusti, att allt sakta men säkert drar igång igen, vilket jag tycker är härligt.
 
Välkomnar därför denna kommande vecka med öppna armar.
 
I dag ska jag packa en liten väska för några dagar i Stockholm med lite jobb, olika pressvisningar och på torsdag är det dags för höstens Formex.
Det ska bli så kul att få träffa alla likasinnade kollegor igen och kika och klämma på alla nyheter.
 
Jag kommer försöka uppdatera er från mässan och pressmötena så ni får se lite spännande nyheter.
Garanterat så kommer ni hitta rapporteringar på meandalice
 
..................................... 
 
 
Welcoming this coming week with joy.
We are going to Stockholm for several press viewings and on thursday it's the Formex fair 2013.
 
I will try to update you with a lot of interior news.
 
 
have - a - lovely - monday
 
Susanne xoxo
 

3 kommentarer:

Anonym sa...


Hej Suss!
Gillar också att rutinerna sakta kommer tebaks igen och i dag är de första fritidsdan för vår minsting.

Låter som en spännande vecka och jag följer dig både här och på insta. En trevlig tripp önskar jag dig.
Kram från Lena

PI sa...

Have a great time! Looking forward to the news and images.

Linda sa...

Ha det så trevligt på mässan och det ska bli kul att hänga på via Instagram. :)

Kram Linda

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin