söndag 3 juli 2011

sunday + flea = ♥

 This afternoon I have a lot of work to do in my office.


Sköna Söndag!
Sitter ute på trappen med min kaffekopp och datorn och bara njuter.

I dag ska jag till Magda på loppis. Där kan man alltid fynda. Hon har så mycket nya snygga saker hon säljer som hon tröttnat på, men som vi andra nu får chans att njuta av istället...

I love to store in jars. The big feather I found on a beach in Denmark.

Mycket snygga märkeskläder säljer hon också, men tyvärr är jag byggd i en helt annan kaliber än lilla Magda, men någon sjal ska väl kunna passa kanske... ;)

I eftermiddag och kväll blir det kontorsjobb för min del och jag har fått så mååånga mail av er kära läsare som jag ska försöka svara på under kvällen.

Sedan kan jag meddela att det blir loppis här på gården nu i Juli! Jag tror att vi öppnar första gången nästa Lördag. Bara vi hinner bli färdiga, för just nu kommer vi inte in i vårt kära uterum (där loppisen ska vara) för alla saker!
Nä, nu ska jag svida om lite och strax cykla ner till Magda.

Kram på er!
.......................

I love Sunday's!
Sitting outside right now with my coffee and my laptop...
In a wail I'm going to my friend Magda. She's having a fleamarket today. She's selling mostly new interiorthings, for exampel pillows from Day, H&M etc...

Later I have some work to do in my office...
Have a wonderful Sunday you too!

Susanne

9 kommentarer:

Madame Edith sa...

Härliga bilder!!

Kram/M

Lau de Casalil sa...

Bon Dimanche Suzanne... enjoy coffee and little sunshine!!

Wunderbares Zuhause sa...

Dear Susanne,
I like the way of your easy living. It is just dreamlike!
Thank you for the great inspiration.
Warm regards,
Lucia

Thyrasgård sa...

Ser fram mot att få se dina loppisfynd, jobbar så mkt helger så jag får följa med på loppisar via andra istället...
Kram Kicki

Anonym sa...

Looks so beautiful!! I love all the jars filled up with you brushes, and pencils. It looks fabulous.I love your chair,and cabinrt too.

Lathy

Anonym sa...

Shit vad snyggt kontor du har. tänk att ha plats för ett kontor/grejarrum.
kram Kicki

Vida sa...

hej goa Suss..så roligt att få cykla och loppa..tänk bara på att du ska cykla hem oxå;))

jag tycker du ser helt lagom ut..du dansade nog av dej några kg på festivalen;)

skulle gärna besökt din loppis om vi inte hade 60 70 mil mellan oss..

åskadriviskvavtkram
Vida

Systrarna Virrpannor sa...

Åh vad kul att du öppnar loppisen i år igen :)
Jag å syrran kan tyvärr inte på lördag, för då ska vi iväg på en annan loppis i en helt annan stad, så det blir lite svårt...men kommer du har öppet flera gånger?

Kram Mia

Anonym sa...

Hello!

I love the white cabinet with 20 drawers! Where did you get it, or what brand is it?

Thank you!

:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin