måndag 11 juli 2011

busy

view from our bedroom upstairs
Hej goingar!
Vill först börja med att tacka alla goa själar som kom till oss på Loppisen i Lördags. Tror aldrig jag sett så mycket folk här i vår by tidigare. Inte grannarna heller, hehe...

Förlåt för min usla uppdatering här på bloggen, men jag har haft fullt upp hela tiden. Nu håller vi på att röja ur våra skrubbar efter fler saker till loppisen.

På Onsdag kl 14-18 blir nästa loppis, då kommer det vara välfyllt igen.

Återkommer i morgon med en utlottning till er!
Kram så länge!

.................................

Sorry for my bad update lately, but I've been so very busy these last days...
Soon everything is back to normal again.
See you later sweeties!
xoxo

Susanne

15 kommentarer:

vosgesparis sa...

I love what I see! smooth colors ;)

Anonym sa...

Gud så vackert!
Vilka fina golv.
Linda <3

Anonym sa...

Hej Susanne!
Jag är en stor fan av din blogg och driver ett företag som jag tror skulle passa att annonsera hos dig!
Hur går jag till väga?
mvh Rebecka

Mitt Vita Björkebo sa...

ÅH vill börja med att TACKA för en fin loppis med en del fynd....,sååå nöjd...Fanns mera jag var sugen på..,men ibland MÅSTE man ju ransaka sig sj en smula...Å vad jag blir ledsen att jag missar nu på onsdag....Hade sååå gärna velat fynda mera.....
Idag använde jag den fina smörasken i porslin från dig....Prydde middagsbordet till fullo!!!

Hoppas på flera stunder...med öppet! Underbart fint du har det =))..
Mvh ANNA

IngerJohanna sa...

Vilken fin bild och vilka fina kuddar! Får man fråga var du köpt dem eller har du gjort dem själv?
Allt gott!

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Vilket vackert foto! Kul med loppis! Önskar jag bott närmre...!
Önskar dig en fin vecka!
Kram Anna i Skåne

Marita sa...

Vilken härlig bild....underbart! Spännande med utlottning, får nog allt hålla utkik...
kram, Marita

SWEDISH HOUSE sa...

Hej

Glad it went well for you ;-)
Such good fun isn't it?
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Vida sa...

hoppas du tar lite bilder så vi som bor alldeles för långt ifrån kan få lite ögongodis;))

kramgoadu
Vida

Madame Edith sa...

Jag älskar verkligen din blogg och nu när jag ÄNTLIGEN fått till en blogglista med mina favoritbloggar så hamnar du givetvis där.

Hoppas att det är okej annars får du säga till.

Kram/Madde

Heather Salazar sa...

Are you kidding me! You post more than anyone out there, I love it!!!!

Take care
Heather

Claire M. sa...

I love it! white is the most cleanest color for me ;)

Anna S sa...

Fin bild, fint sovrum..!
Vad kul att så många kom till loppisen. Jag önskar också att jag bott närmare.

rustik charm sa...

Hej Susanne.

Härligt med en lyckad loppis:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

White cotton grass sa...

Kul att loppisen blev en succé!

Hade gärna tittat förbi men antagligen bor jag runt 100 mil bort :(

kram
helena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin