fredag 15 juli 2011

dreamy dinner area


Avslutar den här dagen med en av mina favoritbilder i min inspirationsmapp. Tänk den dagen man hittar en hel drös med så vackra gamla Tolix stolar...

Nu har det blivit dags för den här drömmaren att hoppa i säng.
Sov så gott mina vänner, i morgon kör vi loppis igen!

Hjärtligt välkomna!


This is one of my favourite pics in my inspirational map. A dream area, and look at those beautiful old Tolix...
Well time to go sleep and dream for a few hours. ♥

Susanne

16 kommentarer:

Jojo sa...

Tänk den dagen man fyndar ens en Tolix...
Misstänker att det kan vara svårt i dessa trakter ;)
Härlig bild!

Gonatt Jojo

Rachel Noelle Pallas sa...

~L~O~V~E~

xo Rachel

Sunells sa...

Jag drömmer också om dessa Tolix stolar:) Vill ha vill ha!

Ha en härlig lördag, här ska vi ut på skärgården på olika loppisar:)

Lilla huset på prärien sa...

Ja... det kan man ju verkligen drömma om... :)

Kram Jenny

Mitt skabbiga chica hus sa...

Jag kommer kl 14:-) kraaaam!

Johnna G sa...

Utlottnig hos mig: http://bondjantan.blogspot.com/
välkommen

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
Så supercoolt :) Me LIke......
Hoppas drömmen blev bra
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Room of karma sa...

ÅÅÅ herre, Vilken underbar bild!!
All LOVE till din blogg!

stora kramar CC

A House With A View sa...

Ja visst vore det en dröm, såååå fina stolar, gah...

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

kråke sa...

då drömmer jag med dig:))

kramis kråke

Cez sa...

just fantastic Su!!!!! i'll dream to find the same tolix!!!!
xxx

Vida sa...

skulle behöva ett 14-tal av dessa dyrgripar...helt sanslöst vacker bild ;))

då drömmer jag om en adventsdukning med dessa skönheter i rött och vitt ...:)

loppakram
Vida

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej fina du!

Kul och ses igår, men typiskt mig att ta fel på tiden så det blev stressigt;o) Jag hann förbi Helena en snabbis också och fick se den fina trädkojan.

Grindarna kommer bli toppen, kolla in här:
http://myshabbychichouse.blogspot.com/2011/07/ett-smarrigt-recept-och-en-grind.html

Så TACK för att maken och jag kan dricka rosé i solen i lugn och ro resten av sommaren;o) ha ha

Massor av kramar till dig och din fina familj!
Mia

Att vara någons fru sa...

Vilken bild! Älskar när stolar är sådär ordentligt slitna, inte bara lite skavda i hörnen :)

Härligt hemma sa...

Vad fantastiskt snyggt allting är här, underbara bilder!!! Kan helt enkelt inte sluta titta när jag väl hittat hit!! Tack för inspirationen!!
Kramar Madeleine

Millygarden sa...

Då får det bli en resa till franska landsbyggden vetja! Hör av dig så hänger jag me!!!

Kram Marina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin