fredag 29 juli 2011

30/7 10-14




Hej svejs på er!
Tänkte jag kikar in en snabbis här på bloggen i dag! Det har varit galet mycket att göra den här månaden, men nu börjar det lugna ner sig och allt blir som vanligt igen. Ska bli riktigt skönt, och ni ska veta att jag verkligen saknat er alla. Riktigt längtar tills jag får slå mig ner med datorn och surfa runt hos er... 

I morgon Lördag den 30/7 kl 10-14 har vi vår sista loppis, sedan packar vi ihop och gör uterum där ute igen...

.................................

Tomorrow we have our last fleamarket for this summer. Next week everything is back to normal again.
I really miss you all and can't wait to surf around and visit you all... ♥

Susanne

8 kommentarer:

gabricci sa...

Your photos of the flea market are fabulous. You have a lovely blog.

Anonym sa...

Vad mycke gulligt jag ser! Vill också komma. Synd jagbor så långt bort. En nära vän till mig var hos dig förra veckan. Hon fick med sej flera fynd hem.
kram Kicki

Maria sa...

Oj va mycket fint...:) Önskar dig en fin helg nu Kram Maria

mariasvitabo sa...

Vad kul med loppis! Det skulle jag också behöva ha;) mysig blogg du har!

Kram Maria

Jenny Oak Fae sa...

Så mycket fina saker!

: )

KRAM & trevlig helg!

Jenny

Susanne sa...

Hej
Tänk va mysigt att ha en egen loppis ;)) hade varit kul att bo närmare så jag kunde handla med!!
kram susanne

Inredningsfrun sa...

Synd att jag bor så långt bort. Annars hade jag kommit och loppat (!?!) hos dig :D. Ser en massa som skulle kunna få bo hos oss :).

KRAM

// Inredningsfrun

Vida sa...

så vackra foton du har tagit...är det loppagrejer eller?? katten att man bor 60 mil från dej;))

ha fortsatta härliga dagar
Vidakram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin