torsdag 21 mars 2013

vinn lyxig kvalitetstid!


 
 
I dag visar jag ett par snyggbilder från Mora armatur och deras nya serie Mora Cera som jag gillar!
 
Det här köket är som en dröm med den fina marmorbänkskivan och snyggokranen.
 
 
Samtidigt kan jag passa på att tipsa om en pågående tävling de har på sin hemsida. En tävling där du kan vinna din egen kvalitetstid!
 
 
 HÄR kommer du direkt till tävlingen!
 
 
 








 

Lite lyxig kvalitetstid är väl något vi alla skulle vilja ha mer av, eller hur?
Så vad är då kvalitetstid för dig? Är det kanske en lyxig spaweekend eller något annat.
 
Kika in på Mora armaturs hemsida och var med du också! Det tänker jag göra. :)
 
 
Tävlingen pågår från 12 mars till den 16 april och varje vecka dras en ny vinnare...
 
 
Kram Susanne

bilder från mora armatur
 

1 kommentar:

Rut och Signe sa...

Ser ljust och snyggt ut! Själv har jag ett ganska mörkt kök med en mörk stenskiva och hade jag ägt lägenheten hade jag nog målat om köksluckorna som är ek i en ljust grå färg för att ljusa upp lite. Men för övrigt gillar jag mitt kök.

Ha det gott och kul att hör från dig! Kram Marie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin