fredag 1 mars 2013

so far it's been good

 
 
 
 
 
 
Sakta men säkert kommer våren smygandes och sakta men säkert piggnar jag till igen.
 
Tror ni inte på fasen att jag åkte på en vända till med feber och förkylning. Jag som alltid klarar mig annars har varit helt däckad här hemma i några dagar igen, men nu känns det peppar peppar aningen bättre.
 
Har till och med orkat iväg på en mysig fika på förmiddagen (tack snälla Sussi) och jag och Helena har varit på bland annat Norrgården inredning och design och lånat ursnygg rekvisista till söndagens jobb.
 
....................................
 
 
It has been a good day so far! (no fever)
 
Went for a coffee at Sussis lovely place earlier today and a while ago Helena & I visited Norrgården inredning & design to borrow some nice props for sundays photoshoot.
 
hope - the - sun - is - shining - on - you - too
 
Love S

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin