onsdag 13 mars 2013

another sunny day

 
springish in our livingroom
 
 
Hej i kylan!

Nu har jag varit produktiv hela morgonen och skrivit text i massor. Det är en underbar känsla när det bara flyter på, för vissa dagar är det inte roligt när det är tvärstopp och ut kommer det liksom ingenting, zip, nada...
 
Nu ska jag belöna mig med en tur i solskenet. Innan jag fortsätter jobba. Det är kyligt som vanligt men det är sool och det är huvudsaken.

Har ni fått någon snö i natt? Här har det stormat och yrt, men det blev inte så mycket snö. Det kom mest ett förrädiskt lager som lagt sig ovanpå isen varpå jag redan har hunnit druttat omkull på ändan.

Kram fina ni!
Susanne

............

It is another sunny, but cold day here in Sweden!
Heard on the weather forecast that last year at the same time we had + 20 degrees.
This morning we had -15 below zero! That's a huge difference!

Enjoy your day sweet ones!

Susanne xoxo

7 kommentarer:

bec sa...

wow I can't imagine that cold here in tropical queensland. your place always looks so warm and cosy.
Bec x

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det kom lite snö igår men inte ens så vi behövde skotta, men kyyyla kom det. Hua, nu tar vi sommar! KRAM!

Piret sa...

love the atmosphere in this pic !!

Piret xx

Lantligt i smultronbacken sa...

Såna dagar har jag också. Ibland är man så duktig och får hur mycket som helst gjort, det bara flyter på och man förstår inte riktigt. Bäst att passa på då.

Riktigt vårigt med björkriset där. Här klarade vi oss med snö, några dun flög det igår bara. Nu vill vi bara ha vår

Kram Teres

Unknown sa...

I love your home! Beautiful!

Ady sa...

great pics! kiss Ady
Look and the City

Gabriella sa...

Vilken härlig bild, ser underbart ut!=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin