onsdag 13 mars 2013

salt & stil

bild via salt o stil, annons i lantliv
 
 
I dag vill jag tipsa er om en ny webshop Salt & Stil som även är ny annonsör här på bloggen. 
En butik som helt inriktat sig på Dansk inredning.
 
 
Just nu har de ett riktigt bra erbjudande till alla kunder.
 
Du får 25% rabatt på hela sortimentet fram till den 21 Mars. Ange bara rabattkoden: Lantliv nr 3
 
 
HÄR kan du klicka om du är nyfiken och vill kika in hos
 
 
Har du inte möjlighet att shoppa just nu så kommer det ett nytt förmånligt erbjudande redan i nästa nummer av Lantliv. Så håll utkik!
 
 
bild via salt o stil
 

Den här snyggingen i koppar med textilsladd från House doctor har jag spanat in och den finns i deras butik just nu!
 
 
Kram Susanne
 

5 kommentarer:

Vida sa...

men såå läckra saker..verkligen en härlig bild och jag tror att jag vill ha allt som visas ;))

tusen tack för tipse..nu ska jag in på sidan och kolla runt ;)

ha en härlig harmonisk kreativ lagomgalen dag...;o)kram

Vidaenmilprommedbrorsan

Vida sa...

men såå läckra saker..verkligen en härlig bild och jag tror att jag vill ha allt som visas ;))

tusen tack för tipse..nu ska jag in på sidan och kolla runt ;)

ha en härlig harmonisk kreativ lagomgalen dag...;o)kram

Vidaenmilprommedbrorsan

Anonym sa...

Butiken ser fin ut. sen vill jag fråga hur lång tid det tar innan en trädgren slår ut (så som du gjort) och får blad?
Tror du det hinner till helgen.
Molly <3

me and alice sa...

Halloj Vida!
Så härligt att höra ifrån dig igen!
Stor kram Susanne

Ja visst är den Molly!
Mina olika grenar har jag haft inomhus i ca en vecka, en av grenarna stod i solljus och i närheten av ett element vilket påskyndade det hela. Har du tur så hinner de slå ut till helgen!

Varmt, ljust och friskt vatten!
Kram Susanne

| Harmony and design | sa...

Genial la recomendación de esta tienda.
Me la apunto.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin