torsdag 10 maj 2012

thursday kitchen


Tjingeling på er!
Milda makter vilket regnande vi har haft i dag. Det har riktigt vräkt ner, men nu tycker jag det räcker med busväder, nu vill jag ha soool!!!

Tack vare busvädret hamnade jag på en loppis och lyckades minsann fynda. Det blev två hurtsar till mitt arbetsbord.
Jag kanske visar i morgon om jag hinner få någorlunda klart.

Ha det toppen!

..............................

Today was a rainy day, but a good one. I went to a flea and found two units with drawers. Similar like Ikea's, but so much cheaper. ;)
I hope they will fit in my workarea.
I show you tomorrow.

Susanne

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så snyggt du har det, en vanlig torsdag;) Trevlig helg.
Kram Johanna

Den där Marie sa...

Inget ont som inte har något gott med sig, vet du ;)
Här har det också vräkt ner idag, och jag håller med; nu vill vi ha sol!

Kram Jonna

Seawashed sa...

Beautiful. Love the scarf on the table.

Anci sa...

Jag gillar bilden !!

Hoppas att du visar fynden, även om du inte är färdig :) Inspiration är alltid bra.

Kram
Anci

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jaaa, dom vill vi se!! Kram!

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin