torsdag 3 maj 2012

hello sunshines!


Hej alla bloggvänner!

Är tillbaka igen, dock inte riktigt bra i ryggen än, men känner mig betydligt bättre.


Har lärt mig en läxa att man måste lyssna på kroppen när den börjar protestera och inte fortsätta köra på i hundra...
Det är så sant som man säger, är huvudet dumt får kroppen lida.



Jag lider med alla stackars människor som går omkring med ständig kronisk värk. Det måste vara fruktansvärt. För man ser ju inte speciellt sjuk ut. Ja, ja nog om detta elände nu...


Äntligen verkar i alla fall våren ha kommit på riktigt! Det är så underbart ute just nu.
Hoppas ni alla haft chans att vara ute och njuta av värmen.

Tyvärr verkar det vara ett ordentligt bakslag på väg redan till helgen här i Dalarna, men det är nog snabbt förbi.

Ha det så bra så ses vi snart igen!

............................................

Hi there sweet blogfriends! I'm back in the lovely blogworld again. I had to take a week off to heal my aching back, but finally I think it's on the right way!

have - a - great - day - sweet - ones

Susanne

11 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å høre fra deg, Susanne- har ventet på oppdateringer en stund nå. Håper ryggen blir helt bra fortforfort, og at du kan være tilbake på bloggen med all den inspirasjon som bare du kan spre! Klem

Johanna Stålros sa...

Jobbigt att ha ont...kul att se ett inlägg från dig, de lyser upp min tillvaro! Kram

Anonym sa...

All the best to you, dear Susanne!
Hugs,
Sabine

hong kong property sa...

nice room!

@my casa sa...

Kul att du är tillbaka, du har varit saknad:-)

me and alice sa...

Åh vad gulliga ni är!
Blir så glad av alla fina kommentarer!
Kram Susanne

Sivs hus sa...

Hei, Så flott at du er tilbake og rygger sakte blir bedre. Er helt enig med deg, vi kvinner har en altfor sterk motor som glemmer å lyttet til kroppen:-) fin kveld! klem Siv

mitt liv som jag sa...

Jättefina bilder!
Usch så jobbigt att du har ont i ryggen, det är inte alls roligt att ha ont, det tar så mycket energi från en så man tappar humöret. Och har man ont så får man "gnälla" på bloggen, det kan vara skönt att skriva av sig och få lite peppning :). Jag hoppas att det är riktigt på bättringsvägen. Kram Jennifer

Vida sa...

önskar dej en härlig helg med finväder eller fulväder men att du blir utan ryggbesvär och kan känna glädjepiggelinus;))

Vidakramar

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina bilder från köket ditt, ursnygg väggkorg!!

Ja, nu blir det till att kura inne under en filt, snö hemma i morse!! Jobbar dock i Skåne denna helg....men, nu vill jag sommar ska komma och stanna!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...kura inne och krya på dig skulle jag ju skriva till dig!!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin