torsdag 24 maj 2012

garden days


the table in our livingroom, made of a door found in our basement


Dra mig baklänges vad skönt väder vi har nu!
Det kan knappast bli mycket bättre än så här när solen värmer, knoppar brister och allt bara är toppen. Hoppas bara det håller i sig riktigt länge...

I dag blir det en vilodag här hemma i trädgården liggandes i solstolen och läsa lite tidningar och njuta av en kopp kaffe och bara göra lite småfix här och där.

I kväll ska jag visa er en underbar bok och som kan bli en fin present till alla mammor på söndag!
Vi ses i kväll!

Susanne

5 kommentarer:

Livet är Underbart sa...

Samma här! Har dragit fram solstolen och håller på att göra en god matig sallad till lunch. Vi har en ledig dag alla i familjen idag och den passar vi på att njuta av ute i solen =) Kram Jenny

Nordic leaves sa...

Kos deg søte du!!:)
Klem

Vida sa...

högsommarvärme och barfotaväder;)) nu är livet gott att leva;)

låter gott med solstol;) men här är det mattvätt i trädgården som gäller..sådana som jag inte kan knöka in i tvättmaskinen;))..och sen blir det biltvätt;)

Vidablötfråntopptilltåkram

Anonym sa...

en dörr som en tabell som är en bra idé
♥Doris

mitt liv som jag sa...

Ja men visst är det härligt! Hoppas din dag blev riktigt skön. Kram Jennifer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin