söndag 20 maj 2012

frames + guestroom




Hello!

In me & Alice house we are having a nice and really slow sunday today! I hope you're having a great one too!

In the gustroom some frames I have had for ages finally ended up on the guestroom wall. I just can't decide if I like it or not...

What do you think, good or bad?

Susanne

ps. svar på några frågor till inlägget om arbetsrummet: Stolarna i mitt arbetsrum är gamla skolstolar. Både skolstolarna och masonitborden har jag målat med Beckers elegant vit vattenbaserad lackfärg (matt).

15 kommentarer:

Anna S sa...

Fint tycker jag! Jättesnyggt grafiskt med de svarta tavelramarna.

diana sa...

Jeg syns det ser mega flot ud meget enkelt og man kan nyde alle billederne.

Forsæt en god og rolig søndag :)
Kram Diana

Gosia sa...

Definitely 'love'!

Anci sa...

Jag gillar det i alla fall !!

Kram
Anci

Anonym sa...

Vakkert!

Joanna sa...

In my opinion - fabulous !
Greetings

Joanna

MammaElva sa...

Jättesnyggt!

mitt liv som jag sa...

Jag tycker det är jättefint! Kram Jennifer

Ninas Vardag sa...

Gillar det också!!

Samira sa...

I really like it!

@my casa sa...

Snyggt...
Skönt att du är tillbaka igen :)))

Fröken Gredelin sa...

Då får jag gå emot strömmen för jag tyckte nog inte att det var klockrent. Jag vet inte vad som fattas, kanske sitter ramarna lite för långt ifrån varandra? Eller så saknas det något som liksom binder ihop det hela?

Valentina Fussell sa...

what a beautiful place to sit, especially by the window!

Roberta sa...

Love it! I may have to do that too.

Lina sa...

Snyggt! Även skolstolarna och masonitborden blev väldigt fina.

Vänliga hälsningar
Lina, Beckers Färg

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin