torsdag 5 april 2012

sorry



Ledsen för dålig uppdatering, men har gjort klar en del jobb som väntade och sedan vilat ut riktigt ordentligt efter den underbara och intensiva resan till NY!

Som jag lovade er tidigare ska jag berätta mer om resan och vad vi fick göra, men det får bli en annan dag.

Bilderna tog jag i Bryant Park samma dag vi kom fram. Det var en varm och solig eftermiddag. Människor satt i parken och njöt av vårsolen... (i bakgrunden syns Empire state building)



Sorry for bad update, but I have been working and resting after those lovely days in NYC.

I promise you more posting soon...

The pictures are from Bryant park a sunny afternoon last wednesday.

have - a - wonderful - afternoon - blogfriends

Susanne

6 kommentarer:

Lisbeth Williams sa...

Ingen brådska. Njut och tag det som det kommer, så kastar jag lite påskägg på dig så länge ;-) //Lisbeth

ANETTESHUS.COM sa...

Ser herlig ut! Gleder oss til flere bilder:))

Nyt deilige fridager, vennen!!

STOR KLEM
ANETTE

MammaElva sa...

Fina bilder! Ska bli spännande att höra vad ni hittade på!
Ha en kanonfin påsk!
//Elin

Änglarnas hus sa...

Ser såå härligt ut!! Väntar med spänning på en liten reseskildring!!

En riktigt glad påsk önskar jag dig!! :)

Kram Sanne

Anonym sa...

I love the Bryant Park so much. last October there was a nice market with handmade things, and I love watching old men playing table tennis.
Have a wonderful evening
Sabine

Pilla sa...

Åker dit om en vecka....bästa tipset välkomnas varmt!
Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin