torsdag 5 april 2012

small stuff - with big effect


Kikade i mina skåp häromdagen och hittade den här bortglömda lilla klämlampan gjord i bakelit.

Passar alldeles perfekt på den gamla tavlan i tv-rummet.
En liten kul pryl med stor effekt!

Ha nu en härlig skärtorsdag mina vänner!


 

Found this little lamp in one of our cupboards the other day. A little fleafind a long time ago, which now fits perfectly on one of the posters in our livingroom.

A small thing - with a big effect!

have - a - lovely - easter - holiday

Susanne

12 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Så läckert....
Gillar den i massor!!

Glad Påsk
Kram MAlin

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Snygg!!, När du tröttnat på den har jag en kanonbra plats här hemma till den ;-) Ha en riktihy skön påsk nu! kram

cat sa...

Åhhh, den var ju bara för läcker. Ha de gott, Catarina

K R I S T I I N A sa...

men tjennaaaa, det var den coolaste lampan jag sett på länge!!!
kul att ha den på en tavla!!!
fyndigt!

MammaElva sa...

Såå cool!

Lisbeth Williams sa...

Önskar jag kunde göra lika fina fynd i mina förråd! Kul pryl! Precis rätt. Ha en fortsatt skön helg, L

Vida sa...

välkommen tillbaka Suss...himla vilket äventyr du åkte på;))

lampan är bara så läcker..gillar bakelitsaker;))

önskar dej en trevlig påskledighet

Vidasillinläggningkram

Aratorps Lena sa...

Fiffig liten pryl! Glad Påsk! /L

Unknown sa...

Hejsan!! Jag tittar bara in för att önska en riktigt god påsk!! Kram Petra

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken unik och snygg lampa och jättefina bilder från NY!!

Glad Påsk önsnas från Nordingården!

lisaevelina sa...

såå kul ed sådana gamla saker man kan hitta som är så snygga och användbara! Glad påsk!

Dagný Björg • Dagfar sa...

Så Fint!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin