söndag 8 april 2012

mom and daughter love


I dag har jag och dottern, Alice startat vårt nya hälsosamma liv. Hon har verkligen peppat mig till det. Först med supergod frukost. Senare på eftermiddagen blev det en joggingtur - min första på mycket lång tid, men absolut inte min sista.
Känner redan hur träningsvärken är på väg och jag älskar det!

..............

I had my first healthy day today!
All thanks and cred to our wonderful daughter Alice who supports me all the time. First she gave me a wonderful breakfast and in the afternoon we went out and ran...

Love you honey!

Susanne

2 kommentarer:

Sommarfågel sa...

Härligt att läsa om er satsning på bättre hälsa! Jag har också tagit de första stegen till ett mer hälsosamt liv, känns skönt! Va roligt att din dotter peppar dig! Va kul ni ska ha tillsammans.

Olivilla sa...

ummmmmmmmmmmmmm

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin