torsdag 12 april 2012

Anna's latest book


Nu är den här - Anna Örnbergs senaste pärla, inredningsboken

Den här gången är det en bok fylld med härliga DIY-tips du kan knåpa ihop själv med fynd mestadels hämtade från naturen.



Annas senaste bok följer verkligen trenderna med att använda sig av vackra naturmaterial i hemmet och boken har redan satt igång en hel massa idéer i mitt huvud. Kolla bara in den läckra pinnlampan här ovan.



Ja, och varför inte sticka charmiga "benvärmare" till köksbordet! Hur kul idé som helst! :)




En stubbe står högt upp på min inredningsönskelista och i boken tipsar Anna hur du smidigt fixar till t ex. ett bord av stubben och även hur du får bort de tidigare tusentals invånarna som bott i den.

Det här är en bok jag verkligen rekommenderar till alla, både ung som gammal. En bok som helt enkelt är proppfull av roliga idéer!

Vill du beställa den nu på en gång så hittar du den t ex. här!

Annars är du välkommen tillbaka hit till bloggen om några dagar och vara med i utlottningen av ett eget exemplar av "Naturlig inredning" av Anna Örnberg!

Kramelikram Susanne

psst. Alla bilderna har jag fotograferat direkt ur boken.

9 kommentarer:

Vida sa...

men du, vad härlig denna ser ut..ser underbart ut med pinnalampan;) älskar sådana saker och DIY är aldrig fel;) och sen sparar man på jordens resurser;)) perfekt;))

tusen tack för tipset och jag ska banne mej testa min lycka hos dej om några dagar då;))

Vidavillhavarmtnukram

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Tusen tack för tipset. Jag har precis i helgen tagit in en stubbe och plockat in drivved som förhoppningsvis skall bli något fint till vårt öhus. Den boken skall jag införskaffa direkt! kram.

mitt liv som jag sa...

Såg ut att vara en riktigt mysig bok! Kram Jennifer

@my casa sa...

Det där var en bok av intresse!

Tack för tipset//Åsa

Millas hem sa...

Haha! Ja jag tycker också mycket om den boken. Bilden på bordsbenvärmaren är tagen i mitt kök! Jättekul ide verkligen. Anna är en fena på att klura ut roliga idéer!:))
Kram Camilla

me and alice sa...

Åh vad kul Camilla. ja anna är duktig och visst känner jag igen flera hem i boken.
:-) kram susanne

me and alice sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
House number 11 sa...

Tack för boktipset! Ser ut att vara ännu en härlig bok!
Hoppas ni får en fin fredag!
Kram Jenny

Emma sa...

Den boken måste jag bara köpa! Härligt med kreativa idéer:)

Kram Pem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin