torsdag 8 december 2011

Utlottning

sin sprillans nya webbshop!

Det firar vi med en utlottning här hos me & Alice!


En lycklig vinnare får en vacker ullpläd från Klippan!
(varans värde ca 530:-)

Alla kan som vanligt delta i utlottningen!

Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar här på bloggen och sedan göra ett besök in till Norrgårdens webbshop och där lämna en gullig lycka till hälsning på deras blogg.

Filtarna finns i dessa två röda färgställningarna och även i blått, grönt, turkost och lime.
Vinnaren väljer sedan själv vilken färg som önskas.


Stor kram
Susanne

79 kommentarer:

The House sa...

En tävling helt i min smak :-) Jag är självklart med!/Frida

Mitt Vita Björkebo sa...

En helt underbar pläd....Mys å go å hemtrevlig..och va spännande med ny webbshop....Klart jag vill vinna ;))

kikki sa...

med lite tur kanske den blir min!!!
vilken otroligt trevlig blogg du har..../ängsbodan

Therése sa...

Slumpen eller ödet...jag är på plädjakt & har letat ett tag nu utan att någon har fallit mig i smaken. Dessa passar mig perfekt stilmässigt & hoppas på tur i denna tävling för en grön skulle ligga fint på min soffa:-) Therése

monikanen sa...

Såklart man vill vara med,en tävling precis i min smak:)
Sitter här och fryser och längtar efter något att svepa om sig ordentligt.
God Jul <3

(nu ska jag killa webshopen)

White cotton grass sa...

Jag tar genast en lott!!
Nu ska jag kika över till deras blogg.... :)

kram
helena

Tant Åsa sa...

Vi behöver uppdatera oss på filtfronten. Filtarna såg fantastiska ut, jag är med på utlottningen. m.v.h Tant Åsa

Anonym sa...

Åh ja e me=)Finaste gosigaste pläden skulle passa i min soffa./Annica

Anonym sa...

vilka fantastiskt fina filtar! Självklart vill jag vara med och ta chansen att vinna!
Hälsningar Veronica Ö

cat sa...

Oh, vem vill inte försöka vinna en sån härlig pläd.
Jag är självklart med. Ha de gott. Catarina

Cecilia sa...

Jag är med och tävlar! Härliga filtar att kura ihop sig under en kall vinterkväll :) / Cecilia

Ewa`s Galleri sa...

Vilken underbar pläd ,ska genast gå in på Norrgården och titta och skriva
ha en skön kväll

Anne sa...

Åh vad kul. Jag vill vara med och tävla.. :) /Anne

annasaramaria sa...

Här vill jag vara med och tävla!! Tack för chansen....

Sivs hus sa...

Hei, WOW helt vidunderlige vakre pledd. Ja, dette blir jeg gjerne med på. Har lagt igjen hilsen her og på weben til firmaet. Førjulsklem Siv

Vida sa...

du kan räkna med mej;))ljuvliga

Vidakramkram

Fru M sa...

Åh de pleddene var skikkelig fine. Håper på lykke. Klem Å

Ulrica sa...

Underbart fina plädar, den röda såg sådär härligt julig ut. Vill gärna vara med i tävlingen om att vinna en sådan!

Virpi sa...

Jag är med *<:-)

AC sa...

Vilken vacker och härlig pläd! Passar ju perfekt nu i December =)
Kram AnnaCarin

Anonym sa...

Som klippt och skuren för min soffa. Är gärna med och tävlar.

Helena Karlsson
helk70@gmail.com

Anonym sa...

Herregud vilken vinst! Klart jag vill vara med! Hälsar Eva Salomonsson

Anonym sa...

Hej! Vilken fin filt den såg härlig ut att linda in sig i så jag är gärna med i utlottningen.
Ska kika in på Norrgården.
Kram Mia

September sa...

Mycket ljuvlig pläd och säkert skön i vinterkylan. Jag kikar in på Norrgården och hoppas på turen.

Varm kram till dig och din fina blogg!

Kickan Style sa...

Härliga plädar, jag är gärna med!!

Linda sa...

Klart jag vill vara med och tävla! :) plädarna är ju hur fina som helst :D

Meta sa...

Vilken härlig pläd det kan behövas nu när kung bore har börjat leta sig in i Sveriges land.
Är med och vill vinna.
Meta

Wiveka sa...

Jag vill också vara med så klart.

dsign & inredning sa...

Tjenahej!
Åhh denna vill jag oxå vara me på! ;)
Superfina ju :)
kram Lena

Fräknis sa...

Ååh ååh jag vill vara med. Det finns en tävling på min sida också i fall någon vill ha chansen att vinna en skylt. Till sig själv eller att ge bort.
Kramis!

Johanna Stålros sa...

Men den pläden passar ju såå bra här i min svarta soffa- skulle verkligen lysa upp och ge min man och mig många mysiga stunder inunder;) Vi firar förresten 6 år i morgon så detta skulle ju bli en underbar kärleksgåva! Kram från mig.

Anonym sa...

Jippie! Jag vill vara med och tävla :) Tack för en jättebra blogg!

Hälsningar
/Alexandra Warleman

Natasha @ Northern Light Design sa...

Looks great to me!
Thank you for the heads up!!

Anonym sa...

Självklart vill man vara med i denna tävlingen. Och pläden skulle bli en perfekt julklapp till sambon!! Trevlig helg!! // Martin Johansson

sigfridpettersen63 sa...

Så nydelig et pledd, ønsker meg det til jul.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Anonym sa...

men du! vilken härlig pläd,perfekt till mig som är filtoman ;)
håll en lott till mig/Annika
dojjan74@hotmail.com

Fröken K och livet på landet sa...

Hej!

Vill gärna vara med och tävla om den underbara pläden! Kul att de öppnar en webshop...finfina saker! Håller tummarna att jag blir den lyckliga!

Bästa hälsningar från Karin

Anonym sa...

Ååhh plädarnas pläd, jag är väldigt gärna med och tävlar!

Otippat att det är galet fina grejer när du och även Norrgården är inblandade;-))

Håller tummarna!

Kram
Christine

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Läget?

oh röda toner passar hos oss. Den där pläden var kanonfin! Jag är gärna med o tävlar =)

ha det. Kram Pirre

Lina sa...

Underbara plädar, sådana vill man gärna ha!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
dessa filtar är ljuvliga, så jag vill självklart vara med.

Hälsningar Monica

by Fröken M. sa...

Underbar! Ja knycker en lott och hoppas på det bästa =)

KRAM // Fröken M.

Vita Kurbits ♥ sa...

Vilken vacker pläd! Jag vill absolut vara med att tävla om den :) God Jul!

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla om denna underbart vakra filt.

Kram
Helena M

Anonym sa...

Så klart jag är med och tävlar....Längtar tills jag får mysa i goa pläden.....

Kram och God Jul,siwan

siwhw@hotmail.com

Det Vita Drömhuset sa...

Fin pläd! :)
Hoppas på tur nu!

Kram Åse

Anonym sa...

Tänk att få mysa under denna vackra
pläd på självaste julafton. Alltid lika trevligt att besöka din blogg.
Hoppas på tur i utlottningen.
God Jul Hälsningar från Linda

Sofia sa...

Å vilken fin pläd! Drar genast en lott och skyndar vidare till Norrgården!

mariasvitabo sa...

Mysig pläd! Vill gärna vara med och tävla!

Kram Maria

Systrarna Virrpannor sa...

Va pläden såg mysig ut! Skulle passa bra i min soffa, så jag är gärna med och tävlar :)

Kram Mia

Anonym sa...

Vilken underbar blogg o vilken härlig pläd-
Hoppas på tur gör jag.....

mimmiw

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och hoppas på att vinna den urtjusiga pläden!

Jeanette M

julstugan sa...

En riktig ullpläd saknas i vårat hus och en i rött vore urtjusigt.

Fortsatt trevlig helg.

julstugan

Kana sa...

Åh precis en sån har jag önskat mej, kanske finns tomten iaf?! :) Kram

Anonym sa...

with pleasure i leave a message... these blankets look very comfy :)
corinne

Anonym sa...

Hoppas, hoppas, hoppas att man har turen att vinna en sån pläd ifall inte tomten hinner till mej :)
God Jul
Mvh Inger

Anonym sa...

En pläd... SÅ fin o varm o go,
hoppas att jag nu en av vinstlotterna kan sno!?

Kram Bettan

bettanr@hotmail.com

Anonym sa...

Så snygg pläd, vill gärna vinna den. lelu50@bredband.net

Annica sa...

Plädar har vi gott om, men ingen så här fin. Så den chansen vill man ju inte misssa =)
Kram Annica

Kinokyo sa...

Fantastiskt vackra plädar -- vill jättegärna vara med och tävla om dem!
Har varit hos Norrgården & hälsat -- häller tummarna för deras fina affär.

Anonym sa...

Vem vill inte ha en sån filt?
Drömmen redan om den!
ACP

Anonym sa...

Såååååå fiiiiiiin
/Anneli

Linum & Hedera sa...

Vilken mysig pläd!! DEN vill jag haaaa :))
Kram

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med i utlottningen!!
Mira

Anonym sa...

Skulle ge min mamma den. Hon är just opererad för bröstcancer och behöver något gosigt i soffan till sig och katten. Susanne

Jenny Svensson sa...

Åh, vilken ljuvlig pläd! Jag kan nästan se den hänga så där lite genomtänkt slarvigt över armstödet på fåtöljen jag ska ha på min glasveranda, redo att svepa in sig i när man kommer med sin kopp te och bok för att mysa en stund.

Jag ska genast kika in på Norrgården och lämna en liten hälsning.

Och så vill jag tacka dig, Susanne, för att du inspirerar med din fina blogg!

Anonym sa...

Åhhh vilken mysig pläd! Håller nu tummarna o hoppas på tur...
hälsar Åsa
lissdaniels@telia.com

Anna G sa...

En trevlig mystävling, det vill man ju inte missa!

Anonym sa...

fina filtar. jag är med..
susanna rdm

Emma (lillsyrran) sa...

En pläd så här i vinterrusket skulle inte vara fel och speciellt inte till den 15dec då man fyller år, så jag är gärna med och tävlar!
/Emma

pysseltanten sa...

Åh...en sån mysig pläd skulle verkligen va mysig i soffan...bland alla KUDDAR..hihi...
Håller alla tummar o tår...
Kraam Git

På landet vid havet sa...

Jättefin pläd! Är så klart jättegärna med och tävlar!
Kram Mia

Camilla sa...

Jag vill inte heller gå lottlös! ;)
God jul!
Camilla fd Living by Milla

Anonym sa...

Plädarna är jättemysiga och jag drar gärna en lott och hoppas på tur! En pläd i läcker limefärg till sonens nya lägenhet, kanske, kanske...........

kramisar
Mammy

Anonym sa...

Oh, vilken mysig pläd. Är gärna med och tävlar och hoppas på tur.
Jag ska gå in på Norrgården och lämna en kommentar.

Kram
Ingela
imoolsson@hotmail.com

Annas vita hus sa...

Jag ville verkligen ge min mamma en ullpläd i julklapp, för hon är så frusen av sig och det skulle värma henne gott. Men eftersom jag är arbetslös har jag fått inse att jag inte har råd att ge henne någon denna vintern... :/ Men nu hittade jag den här tävlingen i sista stund så man kan ju alltid hoppas på tur! Håller tummarna!

Felix sa...

Ullplädarna från Klippan är verkligen vackra! Jag skulle gärna ha en så fin julpläd!

Julhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Helt underbar filt. Har en 7årig kille som älskar filtar att sitta o pysmysa under.Kram Jennie

Anonym sa...

Hej !

Tack för fin blogg!
Jag är jättegärna med i tävlingen. Filtarna ser härliga ut!
God Jul// Helena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin