fredag 30 december 2011

4 already

photo me & alice

Alice kom precis och påminde mig om att i förrigår hade jag bloggat i precis fyra år!

Jisses fyra hela år, och 1625 inlägg, inte så konstigt kanske att idéerna sinar ibland, hehe!

Tänk ändå vad tiden går fort när man har roligt och att jag fortsatt så länge är helt och hållet er förtjänst som fortsätter kika in här!

Tusen miljoners tack till er alla!

Jag hoppas kunna fortsätta blogga ett bra tag till och jag ska hitta på någon rolig utlottning som tack, men det får bli efter det nya året!

..............

Alice just told me that two days ago I had a four year anniversary here on the blog!

My god, four years already, and it's all thanks to you who keeps coming back.

So thank you very, very much sweet, sweet readers!


I will have a nice giveaway for you to show my appreciation, but that will come in the beginning of next year!


big - love - to - you - all
Susanne

18 kommentarer:

Unknown sa...

Congratulations! It's always a pleasure to read your blog and watch your beautiful pictures, thus it's more than worth it blogging. I'll be a faithful reader next year as well, for sure ;)
Have a great New Year's Eve and a wonderful New Year 2012!

Hälsning,
FrauSchmitt

Det vita dårhuset sa...

4 till tack :)!
Gott nytt år gumman <3

Shabby soul sa...

Congratulations and ... Happy New Year!
Silvia

anna k. sa...

Grattis till blogg bemärkelsedan! Jag kan säga att det inte märks om din fantasi tryter, det är alltid lika inspirerande att komma in här!

Hurra och Gott Nytt År Susanne!

Vida sa...

herregud är det fyra år sedan....jag minns det som igår när jag halkade över från spets och snor;))

grattis goa Suss för dessa år och alla dessa kreativa inlägg...du är en inspirerande pärla..eller jag menar snäcka;))

kram och gott nytt
Vidaskrivernyårsmeny;)

Tinas bo sa...

Grattis till de 4 åren!!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
Nyårskram Tina

Anci sa...

Grattis till 4 år ! Hoppas att det blir fler :)

Jag vill också önska dig ett mycket Gott Nytt År !

Kram
Anci

Anonym sa...

Tiden går fort när man har roligt sägs det! Du inspirerar !!!
Önskar dig en fin nyårsafton och ett Gott Nytt År!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
woow..........ja de där e ju ett arbete som heter duga....
GRATTIS :)
å missa nu inte,.,,,,

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar Håkan

Lisbeth Williams sa...

4 år är imponerande!!! .... fast egentligen inte så konstigt, så kreativ som du är. Nyårskramar från Lisbeth

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till 4 år!! Tänk va tiden går fort!!! Och jag som bloggat snart i 6 år!!!! Fast, jag hade ju en annan blogg de första 4 åren...

Må du aldrig sluta blogga, du inspirerar!!!

Gott slut på detta året och HURRA för din blogg!!!! Mari.

Unknown sa...

gosh, det var mange innlegg!
godt nyttår, flott blogg!

C De-sign sa...

Tack för det här året! Jag vill nu önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2012! Kram fr C

Johanna Stålros sa...

Tack själv för allt du bjuder oss på- alltid så fina inlägg med snygga bilder!!! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Johanna

Duse Pasteller sa...

Gratulerer!
Har ganske nylig begynt å følge bloggen din, veldig fin! Men har fulgt din Alices` blogg en god stund!;)
Janni

Lillemor sa...

Det är värt att fira, grattis!

Sunells sa...

Gott Nytt År!

vosgesparis sa...

Congratulations.. our 'babies' are more ore less the same age ;)

Happy new year to you as well and thanks for bringing me a visit today
x desiree

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin