onsdag 20 april 2011

Thank you


Kikade just på mina besökssiffror och upptäckte att ni är över 1,5 miljoner som besökt mig här på bloggen!

Wow, det är häftigt!

Kan inte tacka er nog så mycket som alltid kommer tillbaka hit och läser mitt strunt dagarna i ända.

Ni är guld värda!
__________________

Just looked at my counter and noticed that over 1,5 million of you have been visiting me so far!
That's awesome!
I can't thank you enough for always coming back all the time, you guys mean a lot to me!

Susanne

picture via perfect grey

15 kommentarer:

cecilia sa...

Inte så konstigt så fin sida som du har. Grattis till alla dina läsare som säkert bara blir fler. Jag är alltid här och smyger och hittar fina ideer. Jag tackar dig för att du orkar göra så mycket fint.
Glad påsk /Cecilia

Hemma hos Märtha sa...

Inget strunt här inte....-) Alltid fina bilder och tänkvärda ord!!
Ha en härlig påsk!
Kram
Anne-Lie

Skatan sa...

Ja men det är underhållande strunt ,) Bra strunt alltså...!

Kul med besöksstatistiken. Själv jobbar jag på att nå bottenrekord. jag kan ALDRIG bestämma mig för om jag skall lägga ned eller trappa upp...Ha-ha...that's me.

Sov gott.

Annakarin

Unknown sa...

Ha ha ha, jag håller med de andra - inget strunt här inte bara underbart skön inspiration :-) Tusen tack!

Malin

Min Svägerska och Jag sa...

Grattis, vad roligt. Och jag kan bara instämma med dom andra. Det är alltid lika spännande att gå in hos dig.

Kram Linda

Anonym sa...

Congrats! You're the best!
Adrienne

Anonym sa...

Dear Susanne,
you are spoiling us with so many posts, somtimes twice a day, you deserve it that so many people are visiting you! It´s always a pleasure to see what´s going on in your household and I love all the things you are decorating and re-arranging in your house.
You can be proud to have so many visitors and I hope, we all encourage you to carry on! ;o)
Have a wonderful night!
Hugs,
Sabine

Anonym sa...

Hej Susanne! :) Din blogg är bra så hit vill man komma tillbaka massor av gånger. Kul också att du uppdaterar så ofta.

Anna S

Anonym sa...

Jag säger som Anna här ovan!
Hit kommer jag alltid och det är alltid uppdaterat och tjusigt!

Linda

Rita sa...

no wonder-your blog is so unpretentious and beautiful..:))
have a good day!:)
Just

Neus sa...

wowwwwww!! congratulations! this is a lot! :)

happy hedgehog sa...

That is fantastic! Congratulations. Your photos are wonderful and your comments very entertaining!

Heather Salazar sa...

I love your blog!!! You are my favorite, I love that you often post multiple times per day, simple but oh so beautiful!!!

Keep up the great work!

Heather

Vida sa...

det är så roligt att få läsa ditt "strunt";);)

du skriver bra texter..du tar fina bilder..du ger inspiration varje dag..du tar fram det enkla och får det nytt spännande och vackert;)

grattisgrattiskram
Vida

Anonym sa...

non sense ?? Are you "insulting" us ?? it's serious business (pleasure) to come over to your blog eveyday ! Don't worry I/we wouldn't come if it wasn't !
Take care and thank YOU !!
corinne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin