fredag 29 april 2011

For lazy summer days



I år gör Hästens en nylansering av sin snygga hängmatta! Den blev väldigt populär förra året och jag tycker den ser superfräsch ut!

Speciellt om man kunde ligga och gunga med den utsikten!


pictures from hästens


Det kommer även finnas handdukar i samma fräscha och klassiska rutor...

Första gången jag såg den här bilden trodde jag nästan det var vår Alice, himla likt...

_____________________

Love this hammock from Hästens.
 It was very popular last year so they re-launching it this year again.
 Love the view on the top picture...

Susanne

5 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Det trodde jag med *ler*

Skulle INTE ha något emot att ligga där en stund......

Kramis

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

I den hängmattan vill jag ligga på just den platsen! Härligt!

Önskar dig en underbar helg!

Anonym sa...

Vad fräsch den är!
M.S

Catherine sa...

Beautiful! I'm living at a beach that looks like this right now! Stop by for some warmth at The Spring!
http://www.thepspringblog.com!
- Catherine

Anonym sa...

Check out the Hastens Twitter and Facebook @hastensglobal for a chance to win a hammock. Competition opens tomorrow!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin