måndag 28 februari 2011

white


Måndag morgon!

I dag fortsätter operation städning och ur rensning i skåp.
Barnen har sportlov den här veckan och sover fortfarande. Har tänkt att vi ska väl hitta på något roligt tillsammans, om dom har någon tid över för familjen, hihi.
Ni vet tonåringar!

________________

I'm still cleaning up the house and getting rid of  things we don't use anymore.
I just love old white porcelain! Don't think I ever will get tired of it...

have - a - great - start - of - this - week - my - friends

Susanne

7 kommentarer:

beate sa...

vakkert!!

nyt ferien!

klem beate

Vida sa...

god morgon goa Suss;))

älskar oxå vitt porslin..och då särskilt dina spillkum;))

njut av ungarna..fastän de är mest sovande;)det går så himla snabbt tills de flyger ut...

traderadagkram
Vida

Rachel Noelle Pallas sa...

~*~I LOVE WHITE IRONSTONE AND PORCELAIN TOO!!NICE PHOTOS*~*~Hugs,Rachel Noelle

French Farmhouse 425

Min Svägerska och Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Min Svägerska och Jag sa...

Visst är det snyggt med vitt porslin. Och mycket roligt att duka med eftersom det är så lätt att ha olika stilar.

Här är det sportlov med. Mannen är och handlar färg för lite renovering.
Trevlig vecka önskar jag dig.
Kram Linda

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vilken fin bild! Och säga vad man vill om städning, men ibland så är det ganska kul!! Och så härligt efteråt...

Hoppas ni får en fin sportlovsvecka... Hälsningar Monica

Tine sa...

;o)


Tine

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin