fredag 3 januari 2014

same same but different










































Städade bland gamla bilder på mina hårddiskar igår kväll.
Det var riktigt kul för det är en hel del man glömt bort och lika mycket man är glad att man glömt bort, hehe
Det har ju som sagt blivit några bilder sedan bloggstarten 2007! Helt galet mycket bilder...

Här kommer i alla fall några jag hittade på köket, tror samtliga bilder är från 2012.

Strax ska jag ta min dagliga prommis, men nu längtar jag som tusan efter lite solsken, eller vad säger ni?
Bara några timmars solsken skulle få humöret på topp, börjar bli redigt less på gråvädret.

Hursomhelst ha en fin dag kära ni ♥


..............................


Last night I cleaned and threw away old photos on my 3 portable hard drives, but it was kind of fun, so much I forgot about and all those ugly ones I don't even want to remember, hehe. :)

I started my blog in december 2007 so there are millions of photos on my three portable hdd. (all from the blog) lol!

The photos today are from the kitchen, think all four are from 2012.

have - a - great - day - sweet - ones

Susanne xoxo

5 kommentarer:

Lena sa...

Älskar ditt kök Suss. Oj har du bloggat så länge, kan förstå du har många bilder. La ner min blogg förra året efter att ha bloggat ett år men följer din dagligen.
Stor kram från Lena

me and alice sa...

Tusen tack för fina ord Lena!
Så synd du slutade blogga, vad hette din blogg?
Jag tappar inspirationen totalt till och från och då får bloggen helt enkelt vila. Den ska ju vara en plats för inspiration främst för mig själv och får aldrig bli ett tvång.
Kram på dig!
/Susanne ♥

Iza Perez sa...

beautfiull kitchen

Curious Details sa...

Always fun to look back. I love your style :)

Anna - Housesoul.se sa...

Men vilket fint kök:) Och helt underbara fönster, precis sådana som vi hade i vår gamla lägenhet i Västerviks gamla stadsdel. Såå fint! Kram Anna på Housesoul.se

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin