lördag 8 januari 2011

A package with...


I dag hämtade jag ut ett paket med en bloggvinst jag haft turen att vinna och inte vilken vinst som helst utan denna fantastiska kudde från Niki Jones. Love, love, love!



Den är tillverkad i grovt härligt linne och har svarta ursnygga broderier...

Jag vann den hos Madde som driver den vackra bloggen Stil inredning och design. Hon har även en nätbutik där hon säljer de vackraste saker...



Today I got a package with the most wonderful pillow inside. A pillow that I won in a lottery from the beautiful blog Stil inredning och design.

have - a - wonderful - saturday - evening
Susanne

16 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Såååååååå vacker!! Vilken högvinst du lyckades ro hem. Lyllos dig :)!

KRAM

// Inredningsfrun

beate sa...

najs!!!

nyt kvelden

klem beate

Marita sa...

Wow!! Grattis!! Den var ju hur fin som helst!! Lyckliga du!
kram, Marita

Susanne sa...

Snygg snygg snygg....vilken tur du hade ;))
Kram Susanne

SWEDISH HOUSE sa...

CONGRATULATIONS!
It's lovely, the intricate print pattern reminds me of the Indian Henna Tattoo's
Have a mysigt weekend
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Kathys Home sa...

Jättefin!!! Härligt i soffan...kram kat

linnea-maria sa...

Oj vilken supersnygg kudde! Förstår att du blev glad och den gör sig fint där. /Therese

Sara sa...

Lyckans ost! Jag tävlade också. Den är kanonfin!

[room] by sofie sa...

Grattis!
Visst blir man sååå glad när man får beskedet. Jag väntar på af Swedala bäddset som jag vann hos Trendenser, wwwiiii!!!

Ser ut att bli finfint på Alice rum, ska bli roligt att se det klart. Tar alltid långre tid än man tror ;) !!!

KRam Sofie

picturebook.. mine. sa...

What a wonderful pillow!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Hej!

Ohh vad kul!!! :) Den smällter verkligen in i ditt hem!

Kram på dig, underbara bilder!

Kram Madde

Lilla Trollbacken sa...

Oh vilken lycka för dej. Otroligt vacker!
Kram
Gabrielle

Melissah sa...

I'm an interior designer from Melbourne, Australia - I loved your blog, I found it very inspiring. This is all new to me but I have just set up my own blog
scrapbook-melissah.blogspot.com
You may like to check it out because I had so much fun doing it.
Thanks for providing me with such great entertainment!
Cheers
Melissah

Millygarden sa...

Jättefin!

Den skulle jag gärna ha i min soffa!

Kram Marina

kråke sa...

vill ha, vill ha, vill ha:-)

kram kråke

Fröken Grön sa...

Vrålsnygg och synnerligen lättplacerad, - grattis till din fina vinst!
/Anna-Karin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin