tisdag 27 april 2010

When it´s hot...

Vi hade en otrolig tur med vädret när vi var i New York. Det var nästan lika varmt som vi hade det nere i Florida...



När vi var i China town provade vi ett par gånger dessa färska skalade kokosnötter med alldeles sval och god kokosmjölk...



Riktigt gott när man var less på vatten och läsk, men vi konstaterade att en var fick räcka... *fniss*
............................
We were very lucky to have the most beautiful wheather when we were in New York! When we got tired of drinking water or different softdrinks we tried these fresch chilled coconuts... Yummi!
..........................
Kram & Puss  /Suss

5 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Oh vad mysigt :)
Själv längtar jag till sommaren så jag får börja äta kulglass ;)
Kramen

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

New York är så coolt och hot;)
Längtar dit varje dag,
ni verkar ha haft en finfin resa!
Hell´s Kitchen är en favoritloppis, där har jag gjort fina fynd.
Kram
Becky

Vintage House sa...

Vi var där runt första maj och hade ljuvligt väder...
Älskar New York,
tänkte göra ett inlägg på fredag om det för det var där jag och min man förlovade oss...
kram
sandra

purple area sa...

Kul att se dina New York bilder, det ser väldigt spännande och kul ut. Hade inte haft något emot att åka dit.

signerat 71 sa...

Hej,
Jag skulle så gärna vilja åka till New York - får önska mig det i 40 års present nästa år:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin