måndag 26 april 2010

Storage...

Jag vet att jag har tjatat om det förut, men för er nya läsare kan jag tipsa om att använda
stora vackra glasburkar till förvaring. Här hemma används dom inte bara i köket utan till allt möjligt...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Bilden ovan är från min skrivhörna. Där förvaras diverse snören, nystan och bl a. penslar i stora glasburkar lätt tillgängligt på skrivbordet... Den fula elefanten köptes på en marknad på Sri Lanka för typ hundra år sedan... *fniss*
..............
I know I have shown you before, but I love to store things in big glassjars. It both looks good and it´s easy to find what you are looking for. The ugly little elephant we bought on a market on Sri Lanka for about hundered years ago, ha,ha...
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Önskar er en toppenstart på den här nya veckan! I dag startar min kamp mot dom envisa volangerna som bitit sig fast runt min så kallade midja. Nu ska de rackarna få något att bita i.... igen! *fniss*
Kram på er alla!
Susanne

10 kommentarer:

(eddas) sa...

Kjempefint og veldig dekorativt:)
ha en flott dag
eddaKlemmer til deg:)

[ c o y o t e ] sa...

Håller jag med om.. Är snyggt!

♥Mia

Mejrams! sa...

Ja, jag gör som du använder glasburkar till mycket förvaring, kan inte få nog av dem. Din elefant är ju riktigt söt. Ha en skön vecka!/Kram Merja

~*~ saskia ~*~ sa...

Love love these jars, they are so simple yet so so stylish! Have a happy Monday! xx

Sussi sa...

Håller på att samla ihop idéer för att förverkliga min egen arbetshörna, och den här idén tar jag rätt av! Läckert!
Och du...jag har också en elefant, köpte min i Thailand...och den får bo i växthuset! Blir han rumsren kanske han får komma in!

Kram
Sussi

Vida sa...

- här ser man att kreativ och inspiration föds...en sån härlig skrivhörna...

- unna dej en 40 minuters promenad i raskt takt varje dag så ligger volangerna i diket snart :-)hejar på dej...

kram hoppahopprepsträningsvärk
Vida

Tessan sa...

hej Susanne! ja glasburkar kan användas tilll mycket, så snyggt med knapparna pch alla små pryttlar. Lycka till i veckan med att komma in i beach 2010 men har alltid undrat över varför ingen har uppfunnit en heltäckande kropsstrumpa till baddräkt gärna med push up och push in effekt.

ha en bra vecka kram tessan

According to Nicky sa...

Jättefint, vilken idé! :)

Ha en bra dag! Kram/NIcky

Jenny sa...

Hur fint som helst!!!! Jag får sådan inspiration av att titta in på din sida så jag tittar flera gånger om dagen och det är ett riktigt lyckopiller!

beate sa...

praktisk og dekorativt!

nyt dagen!

klem beate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin