fredag 15 juli 2016

livstecken

work for Ylva Skarp

 
Hej där ute!
 
Jo det är sant, jag finns fortfarande här! Jag valde bara att prioritera mitt mående och liv istället för att blogga. Nu har jag landat på världens underbaraste plats här i Falun där vi trivs som fisken i vattnet.
Lugnet och tryggheten har återvänt.
 
Sakta kommer inspirationen åter och en längtan att börja blogga om inredning igen.
Under tiden som gått har jag mest jobbat. Nu har jag även ett extra jobb på Lager 157 som passar väldigt bra att kombinera med mitt fotograferande. Detta innebär att jag slipper pressen att hela tiden jaga jobb för att tjäna in till kostnader och så vidare. Så ni förstår att det är mycket som landat i mitt liv.
 
På återseende mycket snart igen. ♥
 
Kram Susanne

1 kommentar:

Cat sa...

Välkommen tillbaka, ser fram mot din inspirerande inlägg :-)
Ha de gott. Catarina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin