måndag 2 november 2015

our new home

 
 
 
Vill bara uppdatera er lite grann att jag är mitt under en flytt. Vi flyttar från huset i Gustafs till Falun.
 
 
Nu får jag och barnen lyckan och förmånen att vakna till denna vy varje dag.
Huset vi kommer bo i ligger alldeles vid sjön Runn. Bilden tog jag igår kväll från mitt sovrumsfönster.
 
Bara jag kommer lite mer i ordning kommer det dyka upp bilder från vårt nya hem, både före och efter bilder och me and Alice fortsätter som vanligt.
 
 
Hjärtligt välkomna att följa med oss på denna resa. 
 
Varm kram Susanne
 

7 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Välkommen till Falun!

Kramar från Eva-Mari

me and alice sa...

Åhh, tusen tack Eva-Mari!!! ♥♥♥

Anonym sa...

Lycka till med flytt och framtiden! Jag flyttade för ett år sedan, vet vilket jobb det är.....
Kram Veronica.

A House With A View sa...

Instämmer med Eva-Mari - välkommen hit!!! <3

Kramiz aka

Malin sa...

All lycka i ert nya hus. Och vilken vy...fint så! Kram på dig ❤

Madde / Livet som mamma, lärare och doula sa...

Välkommen till Falun :). Är första gången jag kollar in här, men som boende i stan får jag önska er välkomna. Falun är vackert och trivsamt. Själv har jag bott här i 12 år, flyttade hit som nittonåring och blev gravid några månader efteråt. Det är en bra stad för barn att växa upp i också :).

millandante sa...

UNDERBART!!!

Största kramen <3

Milla

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin